استاندار لرستان:

دستگاه‌های اجرایی لرستان امکانات تبلیغاتی را به هیات بررسی اعلام کنند

استاندار لرستان گفت:دستگاه‌های اجرایی و عمومی امکانات تبلیغاتی خود را به هیات بررسی تبلیغات انتخابات اعلام کنند.

به گزارش همای سعادت، فرهاد زیویار در جلسه هیات استانی بررسی تبلیغات انتخابات استان،اظهار داشت: امکانات تبلیغاتی دستگاه‌های اجرایی و عمومی طبق قانون باید به این هیات معرفی و چنانچه دستگاهی از این مهم تخطی کند مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به قانون مصوب شده‌ اخیر انتخابات در مجلس شورای اسلامی که برای نخستین بار برای نظارت بر تبلیغات کاندیدا‌های مجلس شورای اسلامی هیئت استانی بررسی تبلیغات پیش بینی شده است،افزود: طبق این قانون در این دوره از انتخابات مقرر شده امکانات دولتی برای کاندیدا‌ها استفاده شود.

زیویار با تأکید بر ضرورت ساماندهی و نظارت بر فعالیت تبلیغاتی کاندیدا‌ها گفت: برنامه‌های هیئت بررسی تبلیغات انتخابات در کارویژه‌هایی شامل حاکمیتی و نظارتی، تبلیغات و رسیدگی به تخلفات هستند.

اعضای هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخابات استان را رئیس هیئت بازرسی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، نماینده‌ هیئت نظارت، نمایندگان شورا‌های اسلامی استان (دو نفر)، مدیر کل فناوری ارتباطات، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس سازمان صداوسیمای استان و دبیر ستاد انتخابات استان تشکیل می‌دهند.

بر اساس اعلام دبیر ستاد انتخابات استان جلسات این هیات تا پایان دی ماه هر دو هفته یک بار و از اول بهمن ماه تا زمان انتخابات به صورت هفتگی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/