رادین نود خرم آباد مجوز حضور در لیگ ۳ کشور را کسب کرد

رادین نود خرم آباد مجوز حضور در لیگ ۳ کشور را کسب کرد.

به گزارش همای سعادت، تیم فوتبال باشگاه رادین نود خرم آباد به سر مربیگری قاسم رحمانی نسب فوتبالیست نام آشنای لرستان توانست پیش از آنکه بازی های لیگ برتر بزرگسالان لرستان به اتمام برسد، با کسب امتیاز بالا قهرمان لیگ برتر استان شود و بازی آخر برای این تیم کاملا تشریفاتی است.

در این راستا قاسم رحمانی نسب،سرمربی تیم فوتبال رادین به خبرنگار پیام غرب گفت:به جرات می توان گفت که تنها تیمی بودیم که ۸ ماه تمرین کرده و تمام تلاش خود را برای قهرمانی بکار بسته بودیم.

وی با اشاره به اینکه میانگین سنی تیم پایین بود و اکثر بازیکنان محصول آکادمی رادین نود بوده اند خاطرنشان کرد: امیدوارم شرایط به گونه ای رقم بخورد که بتوانیم در لیگ ۳ کشور حضور پیدا کنیم چرا که این تیم در لیگ بالاتر حرف برای گفتن دارد.

در ادامه پیام عالیخانی چگنی، مدیرعامل تیم فوتبال بزرگسالان رادین نود با تقدیر و تشکر از کادر فنی و بازیکنان تیم، بیان کرد: ورودی مسابقات لیگ ۳ کشور ۱۵۰ میلیون تومان است که همین الان ما برای این مبلغ با چالش مواجه ایم که امیدوارم شرایط به گونه ایی پیش رود که بتوانیم مشکلات مالی تیم را مرتفع کنیم.

وی با اشاره به اینکه قاسم رحمانی مربی با دانش و کاربلدی است و این بازیکنان انگیزه های زیادی برای حضور در لیگ ۳ کشور را دارند، تصریح کرد: دنبال جذب اسپانسر برای حضور در لیگ ۳ کشور هستیم و از هیچ کوششی فروگذار نبوده و نخواهیم بود چرا که ما خود را در قبال جوانان این دیار مسوول میدانیم.

مسلم پروانه، شهریارهاجری، مهدی خطرایه، سامان سرهنگی، احسان شرفی، رضا رستمی، امیرمهدی رحمن سالاری، مهرداد میردریکوند، صمد شرفی، مرحوم هادی یگانه بیرانوند، صادق بداق، عرفان رومیانی، مصطفی احمدی، پیمان گله دار، منوچهر ططری، عرفان نادری، بهنام شاهیوند، علی صدری، علی کیان، پارسا خسروی، پویا شاکرمی، شاهرخ پیمانی، بهنام بسطامی، آرین خسروی، حسین حسن پور، علی حاتموند، حمیدپناهی، مانی قندی پور، مهدی عبدالی، سامان دریکوندی، محمدرضا سپهوند و امیررضا محمدی از جمله بازیکنان این تیم و مصطفی رحمانی نسب مدیر تیم و محسن نظری مربی تیم رادین نود هستند.

انتهای پیام/