راه اندازی مرکز ارتباطات مردمی ۱۵۲۶ امور مالیاتی لرستان
مدیرکل امور مالیاتی لرستان گفت: مرکز ارتباطات مردمی ۱۵۲۶ این اداره کل در راستای خدمترسانی بهتر، پاسخگویی به مؤدیان استان و کاهش مراجعات حضوری طراحی و راهاندازی شد.
به گزارش همای سعادت،حجت اله صالحی در نشست با کارشناسان مالیاتی استان اظهار کرد: این سامانه به آدرس https://tax.gov.ir گام مهمی در راستای بهبود خدمترسانی به مؤدیان مالیاتی میباشد که امکان ثبت درخواستها و مشکلات مالیاتی را بهصورت غیرحضوری فراهم کرده است.
وی با تأکید بر کاهش بروکراسیهای اداری عنوان کرد: مؤدیان از طریق این سامانه میتوانند به صورت برخط درخواستهای خود را ثبت کرده و پاسخهای لازم را از سوی کارشناسان دریافت کنند همچنین، ادارات کل امور مالیاتی نیز میتوانند فرآیند بررسی و رسیدگی به درخواست مودیان را با سرعت بیشتری انجام دهند.
مدیرکل امور مالیاتی لرستان با اشاره به اینکه پیچیدگی دستورالعمل و آیین نامههای مالیاتی، اطلاع رسانی خدمات سازمان را ضروری کرده است گفت: هدف از راهاندازی این سامانه، تسهیل ارتباط میان مؤدیان و سازمان امور مالیاتی کشور و ارتقای سطح رضایتمندی مؤدیان است که امید میرود بهرهبرداری از این پورتال تاثیر مثبتی در روند خدمات مالی و گام مؤثری در مسیر تحول دیجیتال نظام مالیاتی استان باشد.
صالحی افزود: پرداخت مالیات با اطلاعرسانی دقیق، تسهیل میشود از این رو کارشناسان و مشاوران اطلاعات دقیق را در اختیار مؤدیان قرار میدهند تا با حقوق مالیاتی آشنا شوند.
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰