رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در سفرهای ریلی لرستان

مدیر کل راه‌آهن لرستان گفت: از پنجم اردیبهشت‌ماه سفرهای محلی راه‌آهن لرستان آغازشده اما تمامی نکات بهداشتی در سفرهای ریلی رعایت می‌شود.

به گزارش همای سعادت، رحمت رحمت‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: برای نمونه قطاری که ظرفیت جابجایی بیش از ۳۶۰ نفر را دارد در این ایام اجازه سوار شدن بیش از ۱۵۰ مسافر به آن داده نمی‌شود.

 

وی،افزود:راه‌آهن لرستان برای جابجایی مسافران محلی خود دو قطار در اختیار دارد که آن‌ها روزانه دو بار به صورت رفت و برگشت مسافران را از ایستگاه دورود تا اندیمشک جابجا می‌کنند.

 

رحمت نژاد ،با بیان اینکه ظرفیت هر کدام از این قطار‌ها ۳۶۴ نفر است، افزود: ظرفیت روزانه جابجایی مسافر توسط قطارهای محلی استان بیش از یک هزار و ۴۰۰ نفر  است.

 

مدیر کل راه‌آهن لرستان بیان کرد: پس از شیوع کرونا بر اساس دستور عمل ستاد ملی این بیماری تمامی سفرهای راه‌آهن استان و کشور لغو شد.

 

رحمت نژاد با اشاره به اینکه تنها راه ارتباطی بسیاری از مردم منطقه راه‌آهن است، افزود: در همین راستا از پنجم اردیبهشت‌ماه سفرهای محلی راه‌آهن لرستان آغاز شد.

 

وی خاطرنشان کرد: تمامی نکات بهداشتی در سفرهای ریلی رعایت می‌شود برای نمونه قطاری که ظرفیت جابجایی بیش از ۳۶۰ نفر را دارد در این ایام اجازه سوارشدن بیش از ۱۵۰ مسافر به آن داده نمی‌شود.

 

مدیر کل راه‌آهن لرستان در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: در سفرهای جدید در روز تنها یک بار به صورت رفت و برگشت قطار از ایستگاه دورود تا ایستگاه تنگ هفت مسافر جابجا می‌کند