شهردار خرم‌ آباد مطرح کرد؛

رفع گره ترافیکی با بهره برداری از تقاطع غیرهم سطح خرم آباد

شهردار خرم آباد گفت:گره ترافیکی خیابان شریعتی با افتتاح پروژه تقاطع غیرهم سطح شهدای جاویدالاثر رفع شد.

به گزارش همای سعادت، داریوش بارانی بیرانوند در آئین افتتاح تقاطع غیر هم‌سطح شهدای جاویدالاثر خرم‌آباد اظهار داشت:این پروژه شاخص شهری که امروز شاهد بهره‌برداری آن هستیم، یکی از مهم‌ترین گره‌های ترافیکی شهر خرم‌آباد را حل کرد که این مهم نتیجه تلاش شبانه‌روزی همه مسئولان، همکاری شهروندان و کسبه خیابان شریعتی بود.

وی،ضمن قدردانی از اقدامات جهادگونه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و تلاش های شبانه روزی شورای شهر و همکاران شهرداری خرم آباد،افزود:رفع مشکل ترافیک این منطقه دغدغه شورا بود که بارها با توجه به مشکلات شهری و … مصوبات را تغییر و بررسی کردیم و خوشبختانه فرماندار خرم آباد از نظر تطبیق مصوبات نیز همکاری های لازم را داشتند تا این طرح با همکاری قرارگاه خاتم‌الانبیا اجرا شد

شهردار خرم آباد با بیان اینکه هدف غایی ما این است که قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در استان بماند، گفت:نگاه ما به قرارگاه خاتم‌الانبیا نگاه سرمایه ای است،اظهار کرد: نگاه ما به قرارگاه خاتم‌الانبیا نگاه پیمان کاری نیست.

وی ادامه داد:برهمین اساس ما بعد از این افتتاحیه با تیم پروژه تقاطع غیر هم‌سطح شهدای جاویدالاثر، مراسم کلنگ‌زنی تقاطع امام رضا(ع) را در ورودی مسکن مهر خواهیم داشت زیرا کارهای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، کار اعتقادی است و در حوزه باور به توسعه، بصورت اعتقادی عمل می کند.

بارانی گفت:تلاش می کنیم قرارگاه را در شهر خرم آباد نگه داریم تا اتفاقات خوبی برای شهر بیفتد.

شهردار خرم‌آباد تصریح کرد:لرستان و شهر خرم‌آباد درکنار همه ظرفیت‌ های طبیعی و خدادادی مشکلات بسیاری دارد و با اقدامات و پروژه‌های کوچک نمی‌شود به جنگ با مشکلات این شهر رفت.

بارانی بیرانوند بیان کرد:برای ترمیم اعتماد عمومی هدف ما باید پروژه‌های فاخر و ماندگار باشد، بنابراین در برنامه سال ۱۴۰۳ حداقل پنج پروژه در مقیاس پروژه تقاطع شهدای جاوید الاثر را خواهیم داشت.

وی عنوان کرد:در این پروژه با استفاده از ظرفیت بومی، کار جهادی، همدلی و همکاری مسئولان یک کار قابل عرضه‌ای در شأن و منزلت مرکز استان صورت گرفته است.

انتهای پیام/