سامانه ۱۴۲۰ بزرگترین مرکز پاسخگویی کشور
عظیم زاده گفت:سامانه ارتباطی ۱۴۲۰ سازمان تامین اجتماعی کشوریکی از بزرگترین و گسترده ترین مراکز پاسخگویی کشور است.
به گزارش همای سعادت آنلاین، دکتر محمد منصور عظیم زاده مدیرکل ارتباطات و نظارت مردمی تامین اجتماعی کشور در گردهمایی مدیران و کارشناسان بخش های بیمه ای و درمان تامین اجتماعی استان لرستان با اشاره به سیاستهای تامین اجتماعی در توسعه ارتباطات الکترونیکی گفت: راه اندازی سامانه ۱۴۲۰ و توسعه و گسترش خدمات آن یکی از اقدامات اثرگذار و محوری سازمان تامین اجتماعی بوده است.
وی افزود:به دنبال آن هستیم تا در عرصه آموزش بیش از پیش پرسنل و فرهنگ سازی در بین مردم و شرکای اجتماعی برای بهره مندی از خدمات سازمان و تسهیل در برقراری ارتباطات دیجیتال با مردم باشیم.
مدیرکل ارتباطات تامین اجتماعیگفت: روزانه در سامانه ۱۴۲۰ بیش از ۹ هزار تماس تلفنی پاسخ داده می شود و هزار و ۲۰۰ مشاوره حضوری به مراجعین عرضه می شود.
عظیم زاده با اشاره به حجم خدمات این سامانه،اضافه کرد: علاوه بر پاسخگویی تلفنی و حضوری، زمینه برقراری ارتباط بین کارکنان و مردم به صورت مجازی و پاسخگویی به نیازهای بیمه ای و درمانی آنان فراهم شده است.
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰