سرپرست اداره منابع طبیعی خرم آباد منصوب شد

«لطفعلی بیرانوند» به عنوان سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خرم آباد منصوب شد.

به گزارش همای سعادت،صبح امروز جلسه تودیع و معارفه سرپرست اداره منابع طبیعی شهرستان خرم آباد با حضور عابدین میر دریکوند،رئیس اداره حراست منابع طبیعی استان و هبت اله سیفی مشاور مدیرکل برگزار شد،در این مراسم «لطفعلی بیرانوند» به عنوان سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان منصوب و از زحمات «سید علی حسینی»رئیس پیشین این اداره تجلیل بعمل آمد.

عابدین میردریکوند،رئیس اداره حراست،در این جلسه،ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سیدعلی حسینی رئیس پیشین منابع طبیعی خرم آباد،گفت: حفاظت از عرصه های ملی،استراتژی خوب در مقابل بحران ها،راهبردهای عملیاتی،اطفاء حریق های به موقع و…از جمله خدمات ارزنده وی به شمار می رود.

وی،گریزی به حفاظت از عرصه های ملی زد و افزود:وظیفه اصلی کارکنان منابع طبیعی حفاظت از انفال است که امیدوارم کارکنان با نهایت تلاش در این راستای از هیچ کوششی فروگذار نباشند.

میردریکوند،خدمت صادقانه،تعامل با همکاران، مراتب تقسیم کار بر اساس تعهد و تخصص،کنترل ناهنجاری های اداری،شایسته سالاری،پهنه بندی عرصه های مهم جنگلی و مرتعی را مهم برشمرد و تصریح کرد:نقابله با قاچاق چوب و زغال،تلاش مضاعف برای ارتقا نظم و سلامت اداری،استقرار مستمر و مداوم در پاسگاه های حفاظتی، بخش ها و… نیز از جمله اقداماتی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

«لطفعلی بیرانوند» با ۲۸ سال سابقه کار و با مدرک کارشناسی ارشد کشاورزی پیش از این در سمت هایی همچون مسئول جنگلکاری شهرستان خرم آباد، مسئول جنگلبانی بخش ویسیان، جانشین یگان حفاظت استان، رئیس اداره مرتع استان و کارشناس مسئول آبخیزداری فعالیت داشته است.

گفتنی است،سیدعلی حسینی که رئیس نمونه شهرستان های استان در سال های قبل را در پرونده خود دارد و از نیروهای خدوم و بسیار عملیاتی و فنی منابع طبیعی استان است که بنا به درخواست خود به استان البرز انتقال یافت.

انتهای پیام/