توجه به خانواده زندانیان از اولویت‌های مهم و تأثیرگذار سازمان زندان‌ها است

مدیرکل زندان‌های لرستان گفت: از اولویت‌های مهم و تأثیرگذار سازمان زندان‌ها توجه به خانواده زندانیان است.

به گزارش همای سعادت آنلاین، در راستای اهداف و سیاست‌های سازمان زندان‌ها مبنی بر توجه هرچه بیشتر به خانواده زندانیان و به حداقل رساندن آسیب‌های اجتماعی، مدیرکل زندان‌های لرستان به همراه معاون سلامت اصلاح و تربیت و مدیر انجمن حمایت از خانواده زندانیان ضمن دیدار با ۵ خانواده زندانی در نورآباد لرستان،بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۸۰۰ هزارتومان و مبلغ ۳۰۰ هزار تومان وجه نقد به خانواده‌های نیازمند زندانیان اهدا کردند.

عبدالمجید کشوری، اظهار کرد: از اولویت‌های مهم و تأثیرگذار سازمان زندان‌ها توجه به خانواده زندانیان است که خوشبختانه با سامانه یکپارچه‌سازی، خانواده نیازمند زندانیان را شناسایی کرده و در مسیر رضایتمندی جامعه هدف گام‌های مؤثر مثبتی برداشته‌ایم.

وی افزود: خوشبختانه با سامانه یکپارچه‌سازی، خانواده‌های نیازمند زندانیان را شناسایی کرده و در مسیر رضایتمندی جامعه هدف گام‌های مؤثر و مثبتی برداشته ایم.

در این دیدارها اعضای خانواده زندانیان بدون واسطه با مدیرکل زندان‌های لرستان گفتگو کردند و مدیرکل زندان‌های استان به خانواده زندانیان برای تأمین کمک هزینه اجاره مسکن، خدمات درمانی و تهیه لوازم التحریر فرزندان قول مساعدت داد.

انتهای پیام/