کاندیدای حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی مطرح کرد؛

سیاست زدگی و سیاست بازی مانع پیشرفت و توسعه لرستان

کاندیدای حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی سیاست زدگی و سیاست بازی را دو عامل موثر در سر راه توسعه و پیشرفت استان عنوان کرد و گفت:در صورت ورود به مجلس تمرکز خود را بر مبارزه با این دو مولفه می گذارم.

مرتضی همتی در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار ما اظهار داشت: متأسفانه شرایط امروز جامعه که همگان نظاره گر آن هستیم نتیجه سیاست زدگی و سیاست بازی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در طول این سالیان است.

وی به دور شدن نمایندگان از رسالت اصلی خود اشاره و توضیح داد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به گواه شواهد موجود که برای همه قابل مشاهده و دیدن است از انجام وظایف اصلی و رسالت وکیل بودن خود دور و به انجام کارهای فردی و گروهی اقدام کردند.

همتی ادامه داد: یکی از آفت‌های سیاست بازی همین پردازش به حلقه حامیان و طرفداران می‌باشد و تا وقتی نمایندگان وام دار حامیان و اطرافیان خود باشند تمام هدف و اقدامات نمایندگان جلب رضایت این طیف خواهد بود.

کاندیدای جوان حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی اضافه کرد: سیاست و معنای واقعی سیاست به هیچ وجه بد نبوده و نیست اما متأسفانه نمایندگان و حامیان آن‌ها باعث بد جلوه دادن سیاست شده‌اند یا به تعبیری دیگر آن روی بد سیاست را به نمایش گذاشتند.

کاندیدای دهه شصتی در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به واقعیات حوادث سال قبل کشور هم گریزی زد و تصریح کرد: کشور در سال گذشته آبستن یک سری حوادث شد که موجب برداشت‌های مثبت و منفی در داخل و خارج از کشور گردید که نیاز به روشنگری دارد.

همتی اضافه کرد: شعارها و گفتمان‌هایی سر داده شد که عملا و تحت هیچ شرایطی به معنای مخالفت کلی با اصل نظام و انقلاب نبود بلکه فقط بخاطر عملکرد نه چندان خوب مسئولان اجرایی سر داده شد.

وی یادآور شد: سیاست بازی نمایندگان و مجبور کردن مسئولان به خاطر ترس از دست دادن صندلی خود باعث روزمرگی در خرم‌آباد و چگنی شده و این زیبنده و هدف اصلی یک نماینده به عنوان خدمتگزار مردم نیست.

همتی به صندلی‌های ریاست امروزی هم گریزی زد و گفت: درد بزرگ جامعه ما در این است که بعضی از مسئولان فقط مسئول هستند نه مقام مسئول و به همان خاطر خود را در مقام مسئول پاسخگو به مردم نمی‌دانند و بخاطر رضایت شخص نماینده مسئولیت گرفته‌اند.

وی گفت: از آنجا که سیاست زدگی و سیاست بازی را دو عامل موثر در سر راه توسعه و پیشرفت می‌دانم بر آن هستم تا در صورت ورود به مجلس شورای اسلامی تمرکز خود را بر مبارزه با این دو مولفه مخرب بگذارم و در این راه هیچ ترسی به دل راه نخواهم داد.

کاندیدای جوان حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به مشکلات احزاب و تشکل‌های سیاسی هم اشاره و بیان داشت: ما تاکنون هیچ حزب و یا یک تشکل رسمی به معنای آنچه که در قوانین برای احزاب معرفی و تشریح شده است ندیده‌ایم و هر آنچه که هست در کارهای گروهی و منفعت طلبانه از سوی یک سری افراد و یا گروها بنام حزب و یا احزاب اتفاق افتاده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: قسمت اعظمی از برنامه‌های کاربردی ستاد تبلیغاتی‌ام بر همین حقیقت‌های غیرقابل انکار در جامعه تدوین و تنظیم شده که در صورت اعتماد مردم و ورود به مجلس شورای اسلامی از روز اول به دنبال پیاده سازی آن خواهیم بود.

انتهای پیام/