مدیر کل ارشاد لرستان:

شعر و ادبیات بهترین ابزار در مقابل جنگ شناختی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره اهمیت شعر و ادبیات فارسی گفت:شعر و ادبیات بهترین ابزار در مقابل جنگ شناختی است.

به گزارش همای سعادت،اعظم روانشاد، شامگاه یکشنبه در محفل شعر استانی جهاد واژه‌ها،که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهدای انقلاب، دفاع مقدس و جبهه مقاومت،گفت:در عرصه جنگ سخت عزت ایرانیان و جهان اسلام چشم به عنایت، درایت و فرماندهی مقام معظم رهبری داشته و در عرصه جنگ نرم نیز ایشان مقتدرترین و هوشمندترین رهبر جهان هستند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره اهمیت شعر و ادبیات فارسی در عرصه جنگ رسانه‌ای با دشمنان، از اهمیت این میراث کم نظیر پرده برداشته است،افزود:رهبر معظم انقلاب بارها از اهمیت شعر و ادبیات فارسی و لزوم ترویج مؤثر آن در جهان سخن گفته‌اند و در طول سال‌های گوناگون این موضوع مورد تأکید ایشان قرار گرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه یکی از بهترین ابزارهای مبارزه در جنگ شناختی شعر و ادبیات است،گفت: برگزاری محافل شعر را سنگری در مقابل استکبار جهانی با گلوله‌ای از جنس شعر و کلمات دانست.

انتهای پیام/