ضرورت ایجاد شهرداری منطقه ۴ و افزایش رضایت شهروندان/ نیازمند رایزنی در سطح کلان هستیم

دریکوند گفت: ایجاد شهرداری منطقه ۴ خرم آباد برای ایجاد رضایت مندی و افزایش کمیت و کیفیت ارائه خدمات به شهروندان خرم آبادی ضروری است.

به گزارش همای سعادت آنلاین، « علی محمد دریکوند» نایب رئیس و رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای شهر خرم آباد، در نامه ای به شرح ذیل، خطاب به استاندار لرستان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و فرماندار خرم آباد، لزوم ایجاد شهرداری منطقه ۴ خرم آباد را پیشنهاد کرد.

وی افزود: نزدیک به ۶۰ درصد گستره مدیریت شهری خرم آباد در حوزه شهرداری منطقه ۳ است، جمعیت و مهاجرین به خرم آباد در حال افزایش است و ناگزیر از برنامه ریزی برای آینده شهر هستیم و با ۳ منطقه نمی توان به مردم خدمات ارائه داد.

دریکوند تاکید کرد: شهرداری منطقه ۴ و یا ایجاد شهرداری های نواحی، راهگشای این مشکل است که در آینده نزدیک با احتمال الحاق بیش از ۱۰ اَبَر روستا به خرم آباد تبدیل به یک بحران و چالش جدی خواهد شد.

نایب رئیس شورای شهر خرم آباد گفت:برای ایجاد شهرداری منطقه ۴ نیازی به جذب نیروی جدید و یا تجهیزات و امکانات و ساختمان نخواهد بود و این موضوع، بار مالی به همراه نخواهد داشت چرا که شهرداری خرم آباد تقریبا ۴۰۰ نفر نیرو اضافه بر چارت مصوب خود دارد و این اقدام منجر به آمایش نیرو و افزایش بهره وری خواهد شد.

وی بیان کرد: این پیشنهاد مکتوب از جانب مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر خرم آباد به ریاست محترم شورای شهر و شهردار خرم آباد ارائه شده است اما انجام این کار، نیازمند رایزنی در سطح کلان و اخذ مجوز وزارت کشور است.

دریکوند در پایان گفت: این جانب به صورت ویژه و مستمر پیگیر این کار خواهم بود.

انتهای پیام/