عفاف و حجاب، ضامن امنیت و آرامش روانی جامعه/ کلیه صنوف ملزم به رعایت عفاف و حجاب هستند

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه عفاف و حجاب ضامن امنیت و آرامش روانی جامعه است،گفت: کلیه متصدیان صنوف ملزم به رعایت عفاف و حجاب به عنوان امری شرعی و قانونی هستند.

به گزارش همای سعادت، سردار یحیی الهی در جلسه تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب که با حضور مسئولان و اصناف در سالن بصیرت فرماندهی انتظامی لرستان برگزار شد،از عفاف و حجاب به عنوان مهمترین و متمایزترین ارزش فرهنگی و اجتماعی در جامعه اسلامی ایران یاد کرد و بیان داشت: نهادینه کردن این ارزش در بطن جامعه بخصوص در بین نسل جوان و آینده ساز، مستلزم توسعه و تکوین بنیان های دینی و اخلاقی و تبیین اصل فلسفه وجودی این مهم است.

وی با تاکید بر تاثیر عفاف و حجاب بر کاهش آسیب های فردی و اجتماعی در جامعه افزود: عفاف و حجاب، ضامن امنیت و آرامش روانی در جامعه است و توجه به فرهنگ سازی در این حوزه از بروز بسیاری از جرائم و ناامنی ها پیشگیری می کند.

فرمانده انتظامی لرستان گفت:در سایه عفاف و حجاب، جامعه‌ای سالم، امن، ‌پویا و به دور از آسیب های اجتماعی خواهیم داشت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه دشمن از طریق تهاجم فرهنگی، ترویج بدحجابی و بی عفتی در سطح جامعه، اصل و ریشه دین و اعتقادات جامعه از جمله حجاب را نشانه گرفته است گفت: رعایت عفاف و حجاب به عنوان یک تکلیف شرعی و قانونی است و کلیه متصدیان صنوف اعم از خصوصی و دولتی ملزم به رعایت قانون هستند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: بحمدالله لرستان دارای مردمی نجیب، متدین، ولایی هستند و رعایت عفاف و حجاب بعنوان یک دغدغه و مطالبه عمومی آنان است.

سردار الهی گفت: به آن دسته از افراد معدود که ناخواسته و تحت تاثیر تبلیغات رسانه ای دشمن قرار گرفته اند توصیه می کنیم که فریب هجمه رسانه ای دشمن را نخورند و خود را با جامعه همراه کنند.

فرمانده انتظامی لرستان ضمن تقدیر و تشکر از صاحبان صنوفی که قانون را رعایت می کنند ،خاطرنشان کرد: پلیس نظارت بر اماکن عمومی وظیفه دارد برابر قانون با صنوفی که شئونات اسلامی و قانونی را رعایت نمی کنند ، ضمن اعمال قانون(پلمپ) ، افراد متخلف را به مراجع قضائی معرفی کند.

انتهای پیام/