عنوان نخست جشنواره «روایت حبیب» به دانشگاه فرهنگیان لرستان رسید

مدیر فرهنگی تربیتی دانشگاه فرهنگیان لرستان گفت:دانشجو معلمان این دانشگاه عنوان برترین استان کشور را در جشنواره ملی سرود و هنرهای نمایشی «روایت حبیب» را کسب کردند.

به گزارش همای سعادت، حامد واشانی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: بیشترین تعداد گروه های شرکت کننده در این رویداد با ۶ گروه اعزامی به لرستان اختصاص داشت که سه عنوان اول، یک عنوان سوم و یک عنوان شایسته تقدیر کسب کردند.

وی با بیان اینکه این جشنواره به میزبانی پردیس شهید رجایی قزوین از ۱۶ تا ۱۹ دی ماه جاری برگزار شد،افزود: دانشجو معلمان در بخش های سرود، تئاتر صحنه ای، تئاتر عروسکی، نمایشنامه رادیویی و تعزیه به رقابت پرداختند.

مدیر فرهنگی تربیتی دانشگاه فرهنگیان لرستان گفت: دانشجو معلمان پردیس علامه طباطبایی خرم آباد در بخش تئاتر عروسکی و نمایشنامه خوانی رادیویی برادران موفق به کسب مقام اول شدند، همچنین گروه تئاتر عروسکی خواهران مرکز حضرت زینب کبری (س) بروجرد موفق به کسب مقام اول شد، در بخش سرود برادران نیز پردیس علامه طباطبایی، رتبه سوم و در بخش سرود خواهران نیز پردیس آیت الله کمالوند عنوان شایسته تقدیر را دریافت کردند.

واشانی ادامه داد: در بخش های انفرادی سینا دریکوندی به عنوان بهترین کارگردان، امیرمحمد شمسی نیا به عنوان بهترین بازیگر، امیرحسین شیکور به عنوان بهترین نویسنده و مهدی گلستان به عنوان بهترین تک خوان برگزیده شدند و تیم لرستان در این جشنواره به عنوان پر افتخارترین و برگزیده این جشنواره انتخاب شد.

انتهای پیام/