۲۱ پروژه ورزشی در لرستان افتتاح شد

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان،گفت: همزمان با هفته تربیت بدنی ۲۱ طرح ورزشی در استان افتتاح شد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، درمراسمی با حضور جمعی از مسئولان آموزش و پرورش و شورای شهر با بهره برداری از زمین چمن مصنوعی دبیرستان امام جعفر صادق (ع) خرم آباد آیین افتتاح این طرح ها برگزار شد.

رضا عزتی در این آیین به اجرای موفق طرح شهید “سلیمانی” در سطح کشور که با هدف متناسب سازی و بهینه سازی فضاهای ورزشی درون مدرسه ای در حال انجام است اشاره کرد و گفت:خوشبختانه در این طرح ۳۳ چمن مصنوعی، ۵ سالن ورزشی سقف بلند، ۶ زمین ساحلی و ۱۴ کلاس درس تربیت بدنی به لرستان اختصاص پیدا کرده است.

وی با اشاره به پیشرفت مطلوب این پروژه ها در سطح استان افزود: امروز ۴ زمین چمن مصنوعی، ۳ زمین ساحلی و ۱۴ کلاس درس تربیت بدنی در استان به بهره برداری رسید که اعتباری بیش از ۳ میلیارد تومان برای این طرح ها هزینه شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش هم با بیان اینکه یک سوم اعتبار این پروژه ها از سوی وزارت آموزش و پرورش تامین شده، اظهار داشت: مابقی اعتبار باید با کمک خیرین، عتبارات استانی و همراهی سایر دستگا هها تامین شود.

امین جمشیدی گفت: در مجموع ۶۲ پروژه ورزشی در استان در حال احداث است که همزمان با هفته تربیت بدنی ۲۱ طرح آن افتتاح و در اختیار دانش آموزان و فرهنگیان قرار خواهد گرفت .

وی ابراز امیدواری کرد که با کمک سایر دستگا هها طرح های ورزشی شهید سلیمانی تا پایان سال به بهره برداری برسد.

گفتنی است، همزمان با لرستان ۱۰۱۷ طرح ورزشی درسراسر کشور به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/