معاون علوم پزشکی لرستان؛

فعالیت ۲ هزار مرکز تخصصی معتبر در لرستان/ با تهدیدکنندگان سلامت مردم برخورد جدی می شود

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در سطح استان ۲ هزار مرکز درمانی تخصصی با پروانه فعالیت معتبر وجود دارد.

به گزارش همای سعادت، سیاوش بیرانوند در خصوص فعالیت مراکز غیر مجاز و فاقد پروانه صلاحیت حرفه ای درمانی و زیبایی، اظهار داشت:در سطح استان ۲ هزار مرکز درمانی تخصصی با پروانه فعالیت معتبر وجود دارد که مورد اطمینان و تحت نظارت دانشگاه به عنوان متولی سلامت مردم هستند و مردم می‌توانند به این مراکز برای دریافت خدمات درمانی، دندانپزشکی و زیبایی مراجعه کنند.

وی افزود:در جهت جلوگیری از فعالیت این مراکز غیر مجاز، از شهروندان هم استانی در خواست می‌شود از مراجعه به این مراکز خودداری و در صورت مشاهد اینگونه مراکز،موارد را با شماره تلفن ۱۹۰ گزارش کنند.

بیرانوند گفت:افراد سودجو و متخلف با سوء استفاده از اعتماد مردم سلامت آنان را به خطر انداخته و هر کسی که سلامت مردم را تهدید نماید در امان نخواهند بود، لذا این مراکز غیر مجاز به وسیله دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی،نظارت بر امکان نیروی انتظامی و سیستم قضایی رصد و با آنها برخورد خواهد شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان ادامه داد: اگر مردم به مرکزی مراجع کردند و دیدند درب ورودی آن در هنگام فعالیت بسته یا فاقد تابلو تبلیغاتی و پروانه صلاحیت حرفه ای معتبر در معرض دید بود، قطعا این مرکز غیر مجاز می باشد که انتظار میرود ضمن خودداری از مراجعه،آن را به معاون درمان دانشگاه گزارش کنند.

وی ادامه داد:مردم می‌توانند برای اطمینان از مؤسسات و مراکز درمانی مجاز با مراجعه به سامانه صدور پروانه‌های وزارت بهداشت به آدرس (parvaneh.behdasht.gov.ir) نام مسئول فنی، تجهیزات پزشکی و بخش‌های فعال را رؤیت کنند.

انتهای پیام/