قدردانی از حضور آگاهانه و هوشمندانه مردم لرستان در انتخابات

استاندار لرستان در پیامی از حضور آگاهانه و هوشمندانه مردم استان در پای صندوق‌های رای و خلق حماسه‌ای دیگر در ۱۱ اسفند قدردانی کرد.

به گزارش همای سعادت، فرهاد زیویار ،استاندار لرستان در پیامی از حضور “آگاهانه” و “هوشمندانه ” مردم لرستان در پای صندوق‌های رای و خلق حماسه‌ای دیگر در ۱۱ اسفند قدردانی کرد.

در این پیام آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یازدهم اسفندماه تجلی دیگری از حضور حماسی وبرخواسته از معرفت ملت ایران در تعیین خدمتگزاران خود از رهگذر صندوق‌های رأی بود و مردم مومن، ولایت‌مدار و انقلابی استان لرستان نیز همگام با سایر هموطنان در سراسر کشور، از پیشروترین استانهای کشور بوده و بار دیگر با مشارکت گسترده در انتخابات، حماسه‌ساز شدند.

ملت سلحشور ایران اسلامی به ویژه مردم شریف استان، بار دیگر با مشارکت خود در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری حماسه آفریدند و به دنیا به ویژه بدخواهان ملت ایران و هم‌‌پیمانانشان ثابت کردند که حق تعیین سرنوشت خود را مغتنم شمرده وپشتیبان نظام بوده و به آرمان‌های مترقی رهبر کبیر انقلاب و رهنمودهای مقام معظم‌ رهبری پایبند بوده و تهدیدها و توطئه‌های مختلف تاثیری در اراده ایشان ندارد.

ملت با گام‌های استوار و عزمی راسخ وارد کارزار انتخابات شدند و این “رقابت” را با “مشارکت” خود به حماسه تبدیل کردند و این هدیه‌ای است برای آینده و امنیت این مملکت بزرگ و مستحکم.

اینجانب ضمن قدردانی از حضور موثر، پرمعنا و همدلانه مردم لرستان در روز سرنوشت‌ساز اسفندماه، از همه نامزدها و اعضا ستادها، که با حضور و تلاش خود، فضای حضور مردم را مهیا نمودندوکلیه عوامل اجرایی، قضایی، نظارتی، نظامی، انتظامی، امنیتی و همه‌ دست‌اندکاران انتخابات به‌ویژه ، صدا و سیمای مرکز استان که با راه اندازی شبکه های تبلیغاتی برای نامزدها فرصت مغتنمی برای مردم آفرید و همچنین اصحاب محترم رسانه که در برگزاری این حماسه پرشور نقش‌آفرینی موثری داشتند ، صمیمانه سپاسگزاری کرده و سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی را از خداوند متعال خواهانم .

در آخر به منتخبین بزرگوار ، این فصل خدمت برای مردم را تبریک گفته و بی شک وبه فضل الهی ، مردم عزیز و شریف و بزرگوار استان لرستان از این انتخابات بهرمند شده و توسعه متوازن استان تسریع خواهد شد .

انتهای پیام/