کاندیدای مجلس شورای اسلامی ؛

مجمع نمایندگان منفعل است/ غفلت از پتانسیل های لرستان و الیگودرز

کاندیدای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان الیگودرز مجمع نمایندگان لرستان را در حد یک نام دانست و گفت:این مجمع تاکنون هیچ کار مثبتی برای پیشرفت و توسعه استان انجام نداده و بسیار ضعیف عمل کرده است.

به گزارش پایگاه خبری همای سعادت،حمیدرضا گودرزی به عقب ماندگی استان و شهرستان الیگودرز اشاره و اظهار داشت:در بحث توسعه برای الیگودرز و کل استان لرستان یک برنامه مدون و سند توسعه تدوین کرده ایم که اجرای آن شرایط را تغییر داد.

وی یادآور شد:در حوزه های مختلف مشکل داریم اما نباید با بزرگ نمایی به دنبال سیاه نشان دادن اوضاع باشیم چرا که پیشرفت های خوبی در سطح ملی به دست آورده ایم

گودرزی ادامه داد:برای توسعه و رشد اقتصادی و اجتماعی با تمام مدیران شهرستان و استان تعامل و همکاری مستمر و سازنده خواهم داشت.

وی تصریح کرد:باید نگاه سیاسی و سیاسی بازی را از روی استان برداشت و تا زمانی که همدلی و اجرای برنامه های توسعه محور در اولویت قرار نگیرد شاهد تغییر اوضاع نخواهیم بود.

کاندیدای حوزه انتخابیه الیگودرز به مبحث مهم و مشکلات حوزه آب در استان اشاره و تصریح کرد:ما به دلیل عدم سدسازی و اجرای برنامه های مربوط به این حوزه فقط توانسته ایم پنج درصد روان آب ها را کنترل کنیم و این یک ضعف بزرگ و آسیب زاست.

گودرزی اضافه کرد:لرستان و شهرستان الیگودرز می تواند قطب گردشگری در کشور باشد ولی از پتانسیل های موجود به درستی استفاده نکرده و غفلت کردیم.

کاندیدای حوزه انتخابیه الیگودرز توضیح داد: باید از جوانان نخبه و انقلابی استفاده کرد و نسبت به آنها کم اهمیت و بی توجه نبود کما اینکه تا الان اینگونه عمل کردیم و از این جوانان استفاده درست نکردیم.

گودرزی از کم کاری ها انتقاد و گفت:جاده الیگودرز به چمن سلطان نزدیک به ۱۸ کیلومتر می باشد که روزانه شاهد تصادف در این محور هستیم اما جای سوال دارد که چرا بعد از این همه سال این جاده هنوز به بهره‌برداری نرسیده است.

این کاندیدای با تجربه به مشکل بیکاری در الیگودرز توضیح داد:چرا سرمایه گذاران از سرمایه گذاری در استان لرستان و شهرستان الیگودرز فراری هستند؛آیا نباید برای ریشه کن کردن بیکاری بستر را برای ورود سرمایه گذاران فراهم کرد.

وی اضافه کرد:باید در شهرستان الیگودرز یک راستی آزمایی انجام داد و مشکلات را شناسایی و آنها را به گوش مدیران استانی و کشوری رساند.

گودرزی افزود:به دلیل عدم ریسک پذیری مدیران امروز شاهد حاکم شدن روزمرگی بر استان هستیم و باید چاره ای کرد.

وی در پایان به مشکلات حوزه کشاورزی در الیگودرز اشاره و خاطرنشان کرد: شهرستان الیگودرز در این حوزه نیاز به تحول دارد و باید نیازهای کشاورزان از جمله سردخانه را مرتفع ساخت.

انتهای پیام/