مدیریت بحران چگنی هشدار قرمز هواشناسی صادر کرد

ستاد مدیریت بحران و روابط عمومی فرمانداری چگنی اعلام کرد:براساس اطلاعیه سازمان هواشناسی کشور و استان از صبح روز چهارشنبه تا صبح روز جمعه آسمان شهرستان چگنی،تحت تاثیر سیستم موثر و فعال باران زایی قرار خواهد گرفت.

به گزارش همای سعادت،ستاد مدیریت بحران و روابط عمومی فرمانداری چگنی هشدار سطح قرمز هواشناسی در این شهرستان را همراه با توصیه‌ها و دستورالعمل های لازم جهت پیشگیری،کاهش حوادث و خسارات احتمالی صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است؛در طول این مدت احتمال وقوع بارش های تند رگباری،جاری شدن روان آب و سیلاب در معابرشهری و روستایی،رعد وبرق و وزش باد و طوفان شدید  پیش بینی شده است.

توصیه می‌شود؛ در طول ۴۸ ساعت مذکور و تا خروج سیستم بارشی از آسمان شهرستان ،از اطراق و سکونت در کنار رودخانه ها،آبراهه ها و مناطق گردشگری،تفرجگاهها و توقف در ارتفاعات شهری بعلت احتمال برق گرفتگی خودداری کنند.

به عشایر عزیز کوچرو نیز تاکید می‌شود؛ از توقف در کنار آبراهه ها، مسیل ها، داخل دره ها و اطراق در ارتفاعات بعلت احتمال برق گرفتگی دوری کنند.

همچنین به شهروندان توصیه می شود،به هنگام شروع بارندگی،از انجام ترددهای غیر ضروری در محورهای ارتباطی درون شهری و برون شهری حتی المقدور اجتناب کنند.

انتهای پیام/