مدیر کل کانون لرستان:

مربیان گنجینه های کانون پرورش فکری هستند

مدیر کل کانون لرستان،گفت:مربیان گنجینه های کانون پرورش فکری هستند و در برنامه ریزی های فعالیت های شاخص مرکز با هنرمندان عرصه فرهنگ و هنر مشورت و از نظرات آنها استفاده کنید.

به گزارش همای سعادت،رضا داوری در گردهمایی مسئولان مراکز کانون لرستان با حضور مربی مسئولان مراکز فرهنگی هنری، مدیر کل و کارشناسان در خرم آباد برگزار شد،طی سخنانی خواسته های خود را در خصوص برنامه ریزی برای سال جدید و برنامه های پیش روی مراکز فرهنگی هنری بیان کرد.

وی افزود:ارتباط و تعامل بیشتر با فرمانداری ها، آموزش و پرورش، دستگاه های فرهنگی و موسسه های مردم نهاد و … برای پیشبرد اهداف کانون موثر است.

مدیر کل کانون لرستان با بیان این نکته که برنامه ها با نگاه به بومی سازی برنامه ریزی شوند، عنوان داشت:در برنامه ریزی برای سال آینده نوجوان محوری،خلاقیت و اثرگذاری مد نظر مراکز قرار گیرد.

داوری با اشاره به فراهم ساختن فضا و شرایط مناسب برای جذب و ماندگاری عضو به خصوص نوجوانان عنوان داشت: تولیدات هنری مانند نمایش، سرود، چاپ کتاب و… در مراکز و محتواسازی وهدفمند به این کار کمک می کند و باید در مراکز به نوجوانان نقش دهیم و محیط مرکز به گونه ای فضا سازی شود که برای نوجوانان جذاب باشد.

وی اظهار داشت: مربیان گنجینه های کانون پرورش فکری هستند و باید در فعالیت ها حرکت رو به جلو داشته باشیم و در برنامه ریزی های فعالیت های شاخص مرکز با هنرمندان عرصه فرهنگ و هنر مشورت و از نظرات آنها استفاده کنید.

داوری اضافه کرد: اگر می خواهیم بر روی بچه هاتاثیر بگذاریم و باید بر روی خودمان کار کنیم و برای بچه ها الگو باشیم.

وی با بیان اینکه که در برنامه ریزی برنامه های سال بعد مرکز محوری، نوجوانان محوری و مخاطب محوری مدنظر باشد، گفت:مسائل تربیتی، توسعه زیرساختی مراکز و فعالیت های کودک ونوجوان محور را در برنامه ریزی لحاظ کنید.

در حاشیه این گردهمایی از سه همکار باز نشسته کانون پرورش فکری لرستان از طرف مدیرکل استان تجلیل شد.

انتهای پیام/