امام جمعه پلدختر:

نامزدهای احتمالی انتخابات از واکنش های عصبی پرهیز کنند

امام جمعه پلدختر گفت:نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس شورای اسلامی اخلاق را سرلوحه خود قرارداده و از واکنش های عصبی و احساسی پرهیز کنند.

به گزارش همای سعادت از پلدختر،حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه پلدختر اظهار کرد: نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس شورای اسلامی فرصت خود را صرف مسائل حاشیه نکنند و سه مولفه اخلاق،متانت و پاسخگویی را  مورد توجه قرارداده و به آن عمل کنند.

وی افزود:۶۴ روز به ۲ رخداد بسیار مهم انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری باقی مانده است که در این مدت جهاد تبیین برای حضورحداکثری در انتخابات ،نقشه دشمنان را نقش برآب می کند.

امام جمعه پلدختر گفت:مقام معظم رهبری به موضوع و اهمیت انتخابات تاکید زیادی داشتند و چهار مولفه امنیت،مشارکت،سلامت و رقابت مورد تاکید معظم له در انتخابات پیش رو می باشند.

وی افزود:دشمن با فعالیت گسترده با تفرقه اندازی و هراس افکنی به این چهار راهبرد که مظهرقدرت ملی و بصیرت مردم است خدشه وارد کند و در تلاش است که مردم را مایوس کند و به دنبال مشارکت حداقلی در انتخابات است.

حجت الاسلام موسوی به حماسه ۹ دی اشاره و با گرامیداشت این روز یادآورشد: این روز به معنای واقعی روز بصیرت و میثاق با ولایت است که چهره کریه فتنه سال ۱۳۸۸ بر ملا شد و مردم بصیر با حضور با شکوه  و با رهبری داهیانه رهبر فرزانه انقلاب این فتنه سنگین و پیچیده در تاریخ انقلاب اسلامی را زمین گیر و شکست دادند.

وی بازخوانی فتنه سال ۸۸ را عاملی برای جلوگیری از تحریف دانست و افزود:حماسه ۹ دی نباید از حافظه تاریخ انقلاب به فراموشی سپرده شود بلکه اهداف و انگیزه فتنه گران باید در جامعه بازخوانی و همواره این نفاق انگیزی یادآوری تا از فتنه های دیگر جلوگیری شود.

امام جمعه پلدختربه ۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸ سالروز شهادت سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: چهارسال است که سردار دلها از میان ما رفته اما یاد و خاطره، اندیشه، تفکر، راه و گفتمان حاج قاسم سلیمانی در میان ما وجود دارد و ملت لحظه ای مکتب جهانی و راه ترسیم شده این چهره بین المللی و شخصیت برجسته را فراموش نخواهند کرد.

وی با بیان این که سردار حاج قاسم سلیمانی ولایتمداری و بصیرت خود را در عمل در مقابل دشمن اثبات کرد،افزود: امسال چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) تقارن یافته است و سردار دلها نام و راهش جاودانه شده چرا که خود را وقف اسلام ، انقلاب و نظام کرد و مکتب و گفتمان این شهید والامقام در مدارس ابتدایی جایگاه خود را پیدا کرده است.

حجت الاسلام موسوی با محکوم کردن تروز سردار سیدرضی موسوی یاردیرین  شهید قدس(شهید سلیمانی) یادآورشد: مقام معظم رهبری بر پیکر قطعه قطعه شده همرزم شهید سلیمانی نماز اقامه کردند و مردم پیکرسردار شهید سیدرضی را با شکوه خاصی تشییع کردند.

امام جمعه پلدختر به ۱۲ دی ماه سالروز ارتحال آیت الله مصباح یزدی اشاره کرد و گفت: این متفکر و شخصیت برجسته عمار انقلاب اسلامی بود و در طول پیروزی انقلاب مجاهدت های زیادی کرد و از تبار علم و عرفان و اخلاق بود.

اسما اسمعیل پورجایدری (محمودوند)

انتهای پیام/