نصب ۱۵۰ عدد تابلو و علائم ایمنی در طرح نوروزی

فلاح پوری گفت: در قالب طرح نوروزی ۱۴۰۱ تعداد ۱۵۰ عدد تابلو و علائم ایمنی در محورهای شهرستان خرم آباد نصب و به روزرسانی شد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، هدایت فلاح پوری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خرم آباد، اظهار داشت: با توجه به اهمیت ایمن سازی محورهای مواصلاتی بخصوص راه های اصلی در ایام نوروز و بنا به برنامه ریزی صورت گرفته در ستاد نوروزی اداره کل راهداری لرستان، با همکاری اداره ایمنی راه و حریم تعداد ۱۵۰ عدد تابلو و علائم ایمنی در محورهای شهرستان خرم آباد نصب و به روزرسانی شد.

وی افزود: خط کشی محورهای اصلی و فرعی شهرستان به طول ۱۰۰کیلومتر، پاکسازی مداوم ورودی های شهرستان، پاکسازی محورهای اصلی، فرعی و گردشگری از نخاله های ساختمانی با همکاری شهرداری و دهیاری ها و شستشوی علائم جاده ای به صورت مداوم بخش دیگری از عملکرد شهرستان خرم آباد در طرح نوروزی بوده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خرم آباد درخصوص بهسازی و مرمت راه های اصلی و گردشگری اظهار داشت: لکه گیری آسفالت محورهای اصلی و گردشگری به میزان ۱۲۵ تن در محورهای بیشه، نوژیان، سپیددشت و مجموعه گردشگری بام خرم آباد و تیغه زنی تمام راه های روستایی خاکی و شوسه به طول ۱۲۰ کیلومتر انجام شده است.

فلاح پوری، حضور مستمر گشت های راهداری در طول راه های اصلی، فرعی و گردشگری، نصب تعداد ۳۰عدد بنر ایمنی در طول راه های اصلی، آماده سازی راهدارخانه های شهرستان و اسکان میهمانان نوروزی، روکش آسفالت محورهای اصلی و فرعی به طول ۳ کیلومتر و ساماندهی ورودی شهرستان از سمت محور خرم آباد_ بروجرد را از دیگر اقدامات شاخص راهداری خرم آباد در طرح نوروزی عنوان کرد.

وی گفت: همچنین بازدید و نظارت مستمر بر عملکرد شرکت های مسافربری و مجتمع های خدماتی رفاهی سطح شهرستان در طول این طرح صورت گرفته است.

انتهای پیام/