فرمانده انتظامي لرستان مطرح کرد؛

نظم و انضباط،اساس و شالوده کار پلیس

فرمانده انتظامي لرستان گفت:نظم و انضباط اساس و شالوده کار پليس و بستر ساز ارتقا امنيت اجتماعي در جامعه است.

به گزارش همای سعادت،سردار “یحیی الهی” در مراسم صبحگاه عمومی، اظهار داشت: هر اندازه نظم پذیری و انضباط در بین کارکنان انتظامی تقویت شود به همان میزان، بستر برای ارتقاء امنیت اجتماعی در جامعه فراهم خواهد شد.

وی افزود:نظم و انضباط حاکم بر یک یگان،نشانه آمادگی آن یگان برای انجام ماموریت ها بوده و باعث افزایش احساس امنیت در بین شهروندان خواهد شد.

سردار الهی ضمن تقدیر از عملکرد بسیار خوب کارکنان انتظامی استان در برقراری امنیت انتخابات ۸ تیر تصریح کرد:پلیس به عنوان نهادی که بیشترین ارتباط را با مردم دارد باید با نظم با برنامه‌ریزی دقیق‌ به اجرای ماموریت‌ها بپردازد که الحمدالله انتظامی استان در این حوزه کارنامه درخشانی دارد.

فرمانده انتظامی اس لرستان،گفت:خداوند این نعمت بزرگ و این فرصت را در اختیار کارکنان نیروی انتظامی قرار داده، پس باید قدردان آن باشیم و در رسیدن به این مهم تلاش کنیم.

این مقام انتظامی با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: حضور گسترده، پرشکوه و دشمن‌شکن ملت ایران در انتخابات موجب خنثی شدن توطئه دشمنان و افزایش امنیت و اقتدار کشورمان شد، انشاالله کارکنان انتظامی و خانواده آنان با حضور مجدد در پای صندوق های رای یک بار دیگر شکوه و عظمت انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان خواهند کشید و با مشارکت حداکثری در انتخابات، انشاالله برگ زرین دیگری در کارنامه افتخارات خود ثبت خواهند کرد.

گفتنی است، در ادامه حجت الاسلام والمسلمین مازندارنی رئیس عقیدتی سیاسی با دعوت به حضور حد اکثری و بیان خصوصیات اصلح پرداخت.

در پایان از دو نفر از نفرات برندگان مسابقات ورزشی نیروهای مسلح تقدیر به آمد.

انتهای پیام/