نقش اساسی نیروی انتظامی در توسعه فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی

رحیمی امنیت را یکی از مولفه های اصلی پیشرفت جامعه دانست و بر نقش اساسی نیروی انتظامی در توسعه فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی تاکید کرد.

به گزارش همای سعادت، به مناسبت هفته ناجا، هیئت رئیسه و مدیریت بازرسی و نظارت اتاق اصناف مرکز لرستان با حضور در مقر فرماندهی نیروی انتظامی با فرماندهی انتظامی استان لرستان دیدار و گفتگو کردند.

حشمت رحیمی رییس اتاق اصناف مرکز لرستان، هفته نیروی انتظامی را فرصت مناسبی برای تجلیل از پرسنل بی‌ادعا و زحمتکش نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی با حضور ارزشمند و مقتدرانه، آرامش و ثبات را برای جامعه به ارمغان می آورد.

وی امنیت را از مولفه های اصلی پیشرفت جامعه دانست و اظهار داشت: نیروی انتظامی با برقراری امنیت، نقش مهمی در توسعه فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ایفا می کند.

وی افزود: با توجه به شرایط خاص فعلی و شیوع بیماری کرونا، تعامل مثبت و سازنده اتاق اصناف با اداره اماکن عمومی نیروی انتظامی لرستان و هوشیاری ، نظارت و کنترل بازرسین این اتاق و مامورین اماکن نقش مهمی در کنترل شیوع این بیماری در سطح بازار داشت.

سردار یحیی الهی، فرمانده انتظامی لرستان با ابراز خرسندی از حضور هیئت رئیسه اتاق اصناف مرکز لرستان در جمع پرسنل ناجا، این حضور را مایه دلگرمی پرسنل خدوم این نیرو توصیف و ابراز امیدواری کرد که با همکاری و همیاری مسئولان و پرسنل ناجا، امنیت و آسایش خاطر مردم بیشتر از پیش، تامین می شود.

انتهای پیام/