مدیر مخابرات منطقه لرستان؛

همراه اول شناسنامه ارتباطات است/جلب رضایت مشتری با سرویس های نواورانه

مدیر مخابرات منطقه لرستان با بیان اینکه همراه اول شناسنامه ارتباطات است،گفت:رضایت مندی مشتریان با سرویس‌های نوآورانه در کمترین زمان ممکن فراهم می‌شود.

به گزارش همای سعادت،گردهمایی و تقدیر از مراکز منتخب فروش و خدمات حضوری همراه اول لرستان با حضور نبی اله شمسی فر، مدیر مخابرات منطقه لرستان،کلیج، ترقی،صالح مدیران ارشد حوزه تجاری شرکت ارتباطات سیار،معاونین و مدیران مخابرات منطقه لرستان و بیش از ۱۳۰ دفتر و کاربر ارائه دهنده خدمات همراه اول در استان لرستان برگزار شد.

نبی اله شمسی فر در این همایش با اشاره به اهمیت گسترش شبکه‌های همراه اول اظهار داشت:همراه اول در کسب و کار حوزه فناوری ارتباطات و ارتباطات سیار یک شناسنامه است و صرفاً یک برند نیست و سیم‌کارت همراه اول یک هویت است و می توان آن را شناسنامه دوم هر فرد یا جایگزین کارت ملی دانست.

وی یادآور شد:رضایتمندی مشتریان با سرویس‌های نوآورانه در کمترین زمان ممکن فراهم می‌شود که یک المان آن تشکیل دفاتر خدمات ارتباطی در سطح استان می باشد راه دیگر استفاده از سامانه ها و هپی کال و خدمات پس از فروش است.

گسترش توسعه بازار همراه اول در لرستان

شمسی فر تاکید کرد:در مخابرات لرستان به دنبال گسترش توسعه بازار همراه اول در تمام نقاط هستیم و با توجه به زیرساخت های ایجاد شده و ظرفیت‌های موجود افزایش سهم بازار همراه اول از برنامه های مستمر است که باید با کمک دفاتر در سطح استان شاهد رشد حداکثری آن باشیم

وی با اشاره به نقش موثر دفاتر در جهت رشد شاخص فروش محصولات همراه اول گفت:فعالیت دفاتر مستمرا ارزیابی شده و تلاش و برنامه ریزی آنان در رشد شاخص فروش محصولات و سرویسهای همراه اول مورد تقدیر قرار خواهد گرفت .

مدیر مخابرات منطقه لرستان افزود:دفاتر نقش بسزایی درجذب و رضایت مشتری خواهند داشت و باید برای آن راهکارهایی داشته باشند تا علاوه بر رشد حداکثری فروش و سهم بازار، رضایت مشتریان را کسب کنند.

شمسی فر اظهار داشت:هوش مصنوعی به‌عنوان یکی از پیشرفت‌های بزرگ فناوری در دهه‌های اخیر، تاثیر عمیقی بر صنایع مختلف داشته است. این فناوری توانایی بهینه‌سازی شبکه‌ها، بهبود کیفیت خدمات، پیش‌بینی رفتار کاربران و تسهیل ارتباطات در مقیاس وسیع را فراهم کرده است.

وی گفت:استفاده از هوش مصنوعی در مخابرات نه تنها باعث افزایش بهره‌وری می‌شود، بلکه نقشی کلیدی در شکل‌دهی آینده‌ی فناوری ارتباطات دارد.

در ادامه امیدی نژاد،ریاست اداره امور مشتریان ارتباطات سیار استان،از عملکرد خوب مجموعه همکاران و دفاتر پیشخوان که باعث کسب جایگاه سوم کشوری شده است تقدیر کرد. سپس به ارائه راهکارهایی جهت ایجاد تجربه خوب مشتری که در نهایت به وفاداری مشتری و افزایش سهم بازار منجر می شود پرداخت.

این همایش یک‌روزه با سخنرانی صالح در خصوص هویت جدید برند همراه اول و دکتر کلیچ درخصوص ارتقاء و تنزل مراکز فروش، سهم بازار، توسعه کسب و کار در همراه اول، و پیگیری افزایش تعرفه خدمات و همچنین بررسی مسائل و مشکلات مربوط به دفاتر و پاسخ به سوالات دفاتر ادامه یافت.

در پایان از مراکز برتر و کاربران برتر در دو بخش با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/