همکاری پارک علم و فناوری لرستان و بانک تجارت در ارائه خدمات بهینه بانکی به واحدهای فناور

در نشست مشترک پارک علم و فناوری و بانک تجارت لرستان،بر ارائه خدمات بانکی به شرکت های فناور مستقر در پارک و مراکز رشد وابسته تاکید شد.

به گزارش همای سعادت آنلاین،جلسه مشترک پارک علم و فناوری لرستان با بانک تجارت استان در روز دوشنبه مورخ ۱۴ شهریورماه با حضور سرپرست پارک، مدیر مالی پارک و مدیر امور شعب بانک تجارت لرستان و کارشناسان بانک تجارت در محل دفتر ریاست این پارک برگزار شد.

سرپرست پارک علم و فناوری بیان کرد: تامین مالی واحدهای فناور در زمان مناسب رشد این واحدها را از عوامل اساسی جهت بهره گیری بهینه این واحدها از تسهیلات دریافتی و جلوگیری از مقروض شدن آن ها ارزیابی کرد.

فرهاد نامداری بر ضرورت حمایت از پروژه های فناورانه کلانی که منجر به رفع مشکلات اصلی استان در حوزه حفاظت از محیط زیست هستند، تاکید کرد و بیان داشت که نقش بانک ها در این مسیر می تواند بسیار سازنده باشد.

امین رحیمی، مدیر شعب بانک تجارت استان لرستان نیز ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص قوانین و خدمات بانک تجارت، جهت ارائه خدمات مشاوره بانکی و ارائه تسهیلات با نرخ ۴ درصد قرض الحسنه و سایر حمایت های قانونی در راستای پروژه های مهم توسعه ای استان که از سوی پارک علم و فناوری لرستان معرفی شوند، اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام/