وحدت و مقاومت رمز پیروزی مردم مظلوم فلسطین است

سردار الهی ،وحدت و مقاومت را رمز پیروزی مردم مظلوم فلسطین در مقابل رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی برشمرد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، سردار “یحیی الهی” فرمانده انتظامی استان، با حضور در جمع مردم مومن و روزه‌دار خرم‌آباد و راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: در ابتدا بنده به عنوان سربازی از استان لرستان ، تقدیر و تشکر می کنم از خیل عظیم جمعیت مردم ولایی لرستان که در حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین در این مراسم شرکت و اعلام انزجار خود را از رژیم منحوس صهیونیستی اعلام کردند.

وی افزود امروز مردم لرستان نشان دادند که گوش به فرمان رهبری عزیز هستند و هر کجا که نیاز باشد با حضور حماسی خود لبیک گویان حاضر و با آرمانهای امام راحل و شهدا همراه و هم صدا خواهند بود.

فرمانده انتظامی استان وحدت و مقاومت مردم مظلوم فلسطین در مقابل رژیم منحوس و تا دندان مسلح و غاصب اسرائیل را عامل پیروزی آنان دانست و گفت: امروز به فضل خدای متعال مردم فلسطین با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران و با وحدت و مقاومت در برابر زورگویان عالم توانستند هیمنه پوشالی این رژیم نامشروع را بشکنند.

سردار یحیی الهی خاطرنشان کرد: مردم مومن و ولایی لرستان همگام با مردم ایران اسلامی با حضور حماسی خود در این راهپیمایی عظیم به مردم فلسطین اعلام کردند تا پیروزی نهائی و نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس شریف در کنار آنان خواهند بود.

انتهای پیام/