پویش «مشق مهربانی» برای دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی آغاز شد

مدیر کل سازمان بهزیستی لرستان از آغاز پویش «مشق مهربانی» در راستای تامین و تهیه نوشت ‌افزار برای دانش‌آموز تحت پوشش این سازمان خبر داد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، همایون عمودی زاده، در گفت و گو با خبرنگاران گفت: پویش «مشق مهربانی» همزمان با سراسر کشور از یکم تا بیستم شهریورماه با شعار« مهر پایان ندارد» در استان برگزار می شود.

وی افزود: سازمان بهزیستی در آستانه بازگشایی مدارس، اقدام به خرید ملزومات مورد نیاز دانش آموزان، برای سال تحصیلی جدید کرده است.

عمودی زاده ادامه داد: مبالغ جمع‌آوری شده در این پویش به تهیه و توزیع ملزومات مورد نیاز از جمله البسه و نوشت افزار برای دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی تخصیص می‌یابد.

مدیر کل سازمان بهزیستی لرستان عنوان کرد :پویش «مشق مهربانی» به منظور بهره‌مندی از ظرفیت مشارکت آحاد مردم، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی برگزار می‌شود.

وی افزود: ملزومات تحصیلی با رعایت رویکردهای دینی و بومی و درنظر گرفتن مقاطع تحصیلی و جنسیت دانش‌آموزان تهیه و توزیع می‌شود.

عمودی زاده گفت :خیران و نیکوکاران با پیوستن به این پویش می‌توانند از روش‌های مختلفی از جمله استفاده از کد دستوری #۱۲۳*، شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۱۹۴۸۰۸۶۷، شماره شباir.۵۳۰۱۰۰۰۰۴۱۶۶۰۳۴۵۳۸۷۳۵۳۰۰ شماره حساب۴۱۶۶۰۳۴۵۳۸۷۳۵۳۰۰ بانک توسعه تعاون، کمک‌های خود را واریز کنند‌.

انتهای پیام/