پیام استاندار لرستان به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۱۲ فروردین

استاندار لرستان در پیامی یوم الله ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش همای سعادت آنلاین، فرهاد زیویار،استاندار لرستان به مناسبت فرارسیدن ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران، پیامی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

انقلاب اسلامی در عصری بوقوع پیوست که جهان در سیطره دو بلوک قدرت بود، یکی پیروان کمونیست که حول« اتحاد جماهیر شوروی» اجماع کرده بودند و دیگری،بلوک غرب با ادعای آزادی و دمکراسی که بر امپریالیسم بنا شده بود.

عظمت کار حضرت امام (ره) با مجاهدت ملت ایران این بود که این دو دیو را که جهان را در ید خود داشتند بصورت همزمان به کناری نهادند و همزمان در برابر این دو بلوک قدرت با همه ایادی و کشورهای تحت نظر و سلطه ایشان ایستادند.

جمهوری اسلامی ایران بصورت همزمان برای این دو بلوک که یکی با تکیه بر تفکر مارکسیست و حذف دین، بخش بزرگی از جهان را اداره می کرد و دیگری با لیبرال دموکراسی و ادعای حق انتخاب عمده جهان را تحت سیطره امپریالیستی خود داشت، دو حرف و تفکر تازه داشت که جهان را متحیر کرد.

انقلاب اسلامی با تکیه بر معنویت و الهیات اسلامی منبعث شده از تفکر ناب محمدی از طریق اهل بیت،اثبات نمود که دین و معنویت می تواند عامل انقلاب و آزاد کردن و مدیریت ملت ها باشد ، بنابراین تفکر مارکسیست درهم شکسته شد .

از جانب دیگر با اولین رای گیری در این انقلاب نوپا،بنیان لیبرالیسم که خود را تنها سردمدار دموکراسی می دانست به چالش کشیده شد.از جمله بدیع ترین جلوه های اهمیت حضور جمهور مردم در تعیین سرنوشت و نوع و شکل حکومت خود، روز ۱۲فروردین سال ۱۳۵۸ بروز کرد، حضرت امام (ره) تعیین نوع حکمرانی را به مردم سپرد و با این عمل بی نظیر در تاریخ ایران عملا مردم سالاری دینی مبتنی بر اسلام حقیقی را برای همیشه تاریخ بنیاد نهادند.

روز جمهوری اسلامی از ایام الله است و سنگ بنایی برای تمام مستضعفین و آزادگان عالم که اسلام عزیز به نظر و انتخاب ملت مسلمان اعتبار و اصالت می دهد.

اینجانب این روز عزیز را که سند مردم سالاری دینی می باشد و در سایه جانبازی و شهادت و هزینه های بسیار ملت بزرگ ایران امتداد یافته و بعون‌الله، ختم به ظهور منجی بشریت و‌متصل به حکومت حضرت بقیه الله خواهد شد را به محضر آحاد مردم خصوصا مردم ولایت مدار و عاشق اهل بیت استان لرستان تبریک عرض کرده ، ضمن عرض قبولی طاعات و عبادات برای هم استانی های بزرگوار ،در این سال جدید ، لطف و مرحمت و نورانیت پیش از پیش الهی را مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/