هفته بیست و دوم لیگ یک/پیروزی بزرگ خیبر مقابل چادرملو

حساس‌ترین نبرد هفته بیست‌ و دوم لیگ دسته اول فوتبال ایران با برتری 2 بر یک "خیبر "خرم‌آباد مقابل" چادرملو" اردکان به پایان رسید.

به گزارش همای سعادت، خیبر خرم آباد وچادرملو دو تیم اول ودوم جدال در دیدار فینال گونه وپر حضور بیش از ده هزار تماشاگرپرشور خیبر در یک هوای افتابی وسرد زمستانی به مصاف هم رفتند.

خیبر با اندیشه های “رضا مهاجری “مربی باتجربه وباهوش خود برای هشتمین پیروزی متوالی وچادر ملو برای حفظ صدرنشینی وجبران شکست دوررفت با اندیشه های “سعید اخباری” پای به میدان بازی گذاشتند.

در نیمه اول دوتیم برای رسیدن به گل وپیروزی بازی را هجومی ولی با احتیاط شروع کردند واین چادر ملو بود که روی ضد حمله وخیلی زود در دقیقه ۱۳روی صربه فنی ودیدنی علی طاهران به گل دست یافت وحتی در ادامه باز هم می توانست به گل دست یابد که ضربه دیدنی رضا دهقان به تیر دروازه برخورد کرد.

خیبر با میان داری مهدی کیانی بارها صاحب موقعیت گل شد که درخشش حجت صدقی مانع از گلزنی خیبر بود ودر مهمترین اتفاق بازی دردقیقه ۴۳داور سرشناس بازی هند محمد بختیاری مدافع چادرملو را پنالتی اعلام نکرد وبه سادگی از آن گذشت.

در دقیقه ۴۵خیبر با ارسال دیدنی فرید امیری توسط سینا خادم پور مدافع پیش تاخته به گل تساوی دست بافت تا ورزشگاه تا حد انفجار برود.

در نیمه دوم خیبر برای پیروزی وچادر ملو برای حفظ نتیجه پای به میدان گذاشتند وخیبر خیلی زود در دقیقه ۶۳روی پاس زیبای قنبری وشوت سرکش علیرضا دغاغله به گل دوم دست یافت تا ورزشگاه تختی منفجر شود.

خیبر با این پیروزی با یک بازی کمتر به صدر جدول صعود کرد.

انتهای پیام/