کارخانه آرد ایران عشایر خرم آباد توان تولید سالانه ٧٢٠٠٠ هزار تن آرد را دارد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان،گفت :کارخانه آرد ایران عشایر خرم آباد توان تولید سالانه ٧٢٠٠٠ هزار تن آرد را دارد.

به گزارش همای سعادت آنلاین‌به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان دکتر حسنی مقدم ،دربازدید از مراحل تولید آرد کارخانه آرد ایران عشایر خرم آباد،اظهار داشت: گندم ،آرد و نان به عنوان یک محصول استراتژیک در سبد غذایی مردم جهان قرار دارد و سالانه ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تن گندم در سطح جهان و بین ۱۰ تا ۱۴ میلیون تن گندم در کشور تولید می‌شود

وی سرانه مصرف گندم در کشور را ۱۷۰ کیلوگرم برای هر نفر اعلام کرد و بر کیفیت و بهداشت آرد تولیدی تاکید نمود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان به منظور رفع مشکلات کارخانه در بازپرداخت تسهیلات بانکی و موارد اختلافی با شهرداری قول مساعد داد.

در ادامه اکبر بیرانوند مدیر کارخانه آرد ایران عشایر ،گفت :با توجه به مشکلات پیش آمده در سنوات گذشته در روند تولید این کارخانه لازم است از دستگاه‌های ذیربط که نهایت همکاری و تلاش خود را در جهت عادی‌سازی روند تولید کارخانه انجام دادند تشکر نمایم.

وی افزود: در حال حاضر کارخانه آرد ایران عشایر ماهانه ۲۶۰۰ تن گندم سهمیه دولتی و آزاد را به آرد تبدیل می کند و نهایت تلاش خود را بر تولید آرد بر اساس استانداردهای مورد نظر انجام داده و آرد تولیدی کارخانه در اکثر شهرستان‌های استان به فروش می‌رسد و اساس کار، درستکاری و سالم سازی است.

مدیر کارخانه آرد ایران عشایر همچنین گفت :ماهانه بین ۳۵۰ تا ۳۸۰ تن سبوس دولتی بین تشکل های وابسته به سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان توزیع می شود.

انتهای پیام/