خبر خوش شهردار ویسیان؛

کارخانه شن و ماسه و آسفالت به چرخه شهرداری بازگشت

شهردار ویسیان گفت:کارخانه شن و ماسه و آسفالت شهرداری بعد از پنج سال کش و قوس و طی کردن روند قضایی سرانجام از پیمانکار تحویل و به چرخه شهرداری بازگردانده شد.

به گزارش همای سعادت، عنایت مومنی در گفتگو با همای سعادت اظهار کرد: تعیین تکلیف کارخانه شن و ماسه و آسفالت ویسیان به یک مطالبه عمومی تبدیل شده بود که سرانجام با دستور قضایی تحویل شهرداری شد و تا ۱۵ روز آینده شروع به کار و تولید آسفالت خواهد کرد.

وی به تأثیرات مخرب زباله‌ها بر محیط زیست و منابع طبیعی شهر ویسیان اشاره و افزود:با هماهنگی‌های انجام شده روزانه تمامی زباله‌های سطح شهر را به سایت زباله خر‌م‌آباد انتقال می‌دهیم.

مومنی گفت:راه دسترسی سکوی زباله شهر ویسیان مسدود شده است و از این به بعد تمام زباله‌ها به سایت شهر خرم‌آباد انتقال داده می‌شود.

شهردار ویسیان به دیگر اقدامات انجام شده در این مدت اندک هم گریزی زد و تصریح کرد: یک دستگاه بیل بکهو بعد از سه سال با هزینه ۱۵۰ میلیون تومان به ناوگان شهرداری اضافه و آماده خدمات دهی می‌باشد.

مومنی اضافه کرد: وجود لودر در شهرداری برای پیشبرد کارها و ارائه خدمات به مردم ضروری است و به همین دلیل لودر شهرداری ویسیان بعد از چهار سال و با هزینه یک میلیارد تومان به ناوگان شهرداری اضافه شد.

انقلاب عمرانی در شهر شالیزارها
شهردار ویسیان با انتقاد از وضعیت عمرانی شهر نیز گفت: وضعیت عمرانی شهر قابل قبول نیست و تمام سعی و تلاش ما بر این است تا تغییرات چشمگیری در این وضعیت راکد ویسیان انجام دهیم.

مومنی ادامه داد: برنامه ریزی‌های لازم برای واگذاری عملیات اجرایی میدان ورودی شهر انجام و در یک ماه آینده پیمانکار مستقر و شروع به فعالیت خواهد نمود.

این مسئول شهری اظهار داشت: میدان ورودی شهر ویسیان به مساحت ۲۵۰ متر طول و ۴۰ متر عرض در زیبایی چهره شهر موثر است.

شهردار جوان ویسیان از آغاز عملیات ساماندهی ورودی شهر به متراژ ۳۰۰۰ متر خبر داد و گفت: ورودی شهر ویسیان تا روبروی جهاد کشاورزی تا ۱۵ روز آینده به صورت امانی توسط شهرداری شروع به کار خواهد نمود.

مومنی به قرار گرفتن شهر ویسیان در مسیر زائران کربلا اشاره و بیان داشت: یک زائر سرا به مساحت ۱۷۰ متر در دو طبقه تا هفته آینده کلنگ زنی و شروع به ساخت خواهد کرد.

شهردار ویسیان به مطالبه مردم برای بهسازی معابر شهری اشاره و تصریح کرد: در این راستا ۶۰۰ تن آسفالت توسط شهرداری برای آسفالت معابر سطح شهر خریداری شده که تا دو روز آینده عملیات آسفالت کشی آغاز خواهد شد.

یاسر نظری چگنی
انتهای پیام/