کاهش ۱۵ درصدی انواع سرقت در خرم آباد

فرمانده انتظامی خرم آباد از کاهش ۱۵ درصدی انواع سرقت در پنج ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل در این شهرستان خبر داد.

به گزارش همای سعادت آنلاین،سرهنگ “نبی الله قاسمی” در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت بین شهروندان، پیشگیری و کشف انواع سرقت به عنوان یک اولویت در دستور کار پلیس خرم آباد قرار گرفت.

وی افزود: در سال جاری تعدادی انواع سرقت شامل احشام، محموله خودرو، منزل، وسایل نقلیه، اماکن خصوصی، محتویات و قطعات وسایل نقلیه و غیره در این شهرستان به وقوع پیوسته که با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات اطاعاتی و پلیسی و همکاری خوب شهروندان شاهد افزیش ۸۲ درصدی کشف به وقوع و کاهش ۱۵ درصدی انواع سرقت در پنج ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل در این شهرستان هستیم.

فرمانده انتظامی خرم آباد با اشاره به اینکه در راستای تدابیر فرمانده انتظامی استان، تعداد ۴۵ واحد گشت به گشت های پلیس این شهرستان اضافه شده است، تصریح کرد: برخورد با پدیده سرقت و پیشگیری از وقوع آن جزو اولویت های پلیس می باشد.

قاسمی در پایان از همکاری خوب مردم با خدمتگزاران خود قدردانی
کرد و گفت: هر زمان که شاهد همکاری خوب مردم با پلیس بوده ایم موفقیت های بیشتری در راستای برخورد با سارقان و کشف سرقت ها به دست آمده است.

انتهای ییام/