کلاف سردرگم انتخاب مدیر کل راه و شهرسازی لرستان

خبرهایی به گوش می رسد که قرار است سکان اداره کل راه وشهرسازی لرستان که وظیفه راهبری و نظارت و اجرای بخش عمده ای از فعالیت های عمرانی استان را بعهده دارد از طرف وزارت مطبوع به شخصی در کسوت معلمی با تحصیلات در رشته علوم انسانی سپرده شود که هیچگونه سابقه خدمتی و تحصیلی در این زمینه ندارد.

پایگاه همای سعادت آنلاین-یادداشت-از طرفی شنیده ها حاکی است استانداری لرستان نیز بحق با این انتصاب مخالف است لیکن حامیان و هم طایفه ای های ذی نفوذ ایشان در وزارتخانه سنبه پر زوری دارند و باعث گره خوردن کلاف سردرگم انتخاب مدیر کل راه و شهرسازی لرستان شده اند .
در صورت سپردن مسئولیت راه و شهرسازی لرستان به ایشان باید سوال کرد : آقای معلم عزیز شما که کمر همت به در دست گرفتن این مسئولیت بسته اید لحظه ای با خود خلوت کرده و اندیشیده اید که با چه تجربه و چه صلاحیت علمی می خواهید رتق و فتق امور تخصصی و متعدد راه و شهرسازی لرستان را بعهده بگیرید. نظر شما در زمینه توسعه شهرها مبتنی بر معماری اسلامی و ایرانی چیست؟ برای کمک به شهرداریها چه ایده و راهبردی دارید ؟برنامه تعاملی شما برای توسعه و عمران شهرها چیست؟ شما به عنوان دبیر کمیسیون ماده پنج برای شهرهای استان چه نسخه ای می پیچید برای کمک به حل مشکلات سازمان نظام مهندسی ساختمان و هزاران جوان شاغل در آن چه برنامه ای دارید؟ برای اجرای سریعتر قانون جهش تولید مسکن که وعده اصلی دولت آقای رئیسی در انتخابات بود برنامه شما چیست؟ برای حل مشکل راه های استان و فجایعی که روزانه در حال وقوع است چه تخصص و تجربه ای دارید؟ آقای معلم عزیز با چه تخصص و تجربه ای می خواهید صورت وضعیت های میلیاردی را امضاء و کنترل کنید آیا تا بحال از نزدیک یک صورت وضعیت دیده اید…؟

پر واضح است که باندهای ثروت و قدرت دقیقاً جهت بهره برداری از همین بی اطلاعی شما را برگزیده اند تا عنان کار را بدست بگیرند و شما نیز چاره ای جز سپردن کارهای تخصصی مجموعه به زیر دستان نخواهید داشت و تبدیل به ماشین امضاء خواهید شد و همگان می دانند در نهایت شما در جستجوی کرسی نمایندگی مجلس هستید بیچاره مردم لرستان که دل به وعده خانه دار شدن در دولت مردمی بسته اند و روزانه در جاده ها قربانی می دهند ما جامعه مهندسی به آقای معلم توصیه می کنیم در همان کسوت مقدس معلمی بمانند و دست از سر راه و شهرسازی بردارند که لقمه گلو گیری خواهد شد و یا اگر شوق خدمت لبریز شده اند و آنچنان که معلوم است دوستان قدرتمندی هم در مرکز دارند بدنبال منصبی در همان تخصص خود باشند و مطمئن باشند با پذیرفتن سکان راه وشهرسازی لرستان خسرالدنیا و الاخره خواهند شد.

از طرف جمعی از مهندسین و فعالان صنعت ساختمان

انتهای پیام/