شهردار بروجرد خبر داد؛

کلنگ‌زنی احداث جاده دوم سلامت باغ فدک بروجرد

شهردار بروجرد گفت:کلنگ احداث جاده دوم سلامت باغ فدک بروجرد در قسمت جنوبی دریاچه باغ فدک بر زمین زده شد.

به گزارش همای سعادت،یحیی عیدی بیرانوند صبح امروز در آیین کلنگ‌زنی جاده سلامت اظهار داشت:کلنگ احداث جاده دوم سلامت باغ فدک بروجرد در قسمت جنوبی دریاچه باغ فدک بر زمین زده شد.

وی افزود:برای احداث جاده سلامت در ضلع جنوبی دریاچه باغ فدک بروجرد ۲۱۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است، این پروژه یک‌ساله به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار بروجرد گفت: برای اجرای پروژه جاده سلامت ۱۱ هزار و ۲۳۵ مترمربع آسفالت، زیر سازی و مخلوط ریزی چهارهزار و ۵۰۱ مترمکعب، زیرسازی و بیس ریزی ۲ هزار ۳۵۶ مترمکعب، کف‌پوش هفت هزار ۵۰۰ مترمربع، جدول نهری هزار و ۱۲۳ متر، جدول برداری ۳ هزار و ۳۶۹ متر و نرده هزار و ۱۲۳ متر انجام خواهد شد.

عیدی بیرانوند افزود: امروز شهرداری در مسیر درست خدمت‌رسانی است روزی شهرداری بدهی ۲۰۰ میلیاردی داشت، هیچ بانکی دست چک به شهرداری نمی‌داد، روزی برای پرداخت حقوق کارکنان از بانک وام‌گرفته بودند و اقساط بانک را نداده بودند، تجمع هر روزه کارگران و ماندن کار شهرداری و نداشتن اعتماد به شهرداری

و شهرداری به‌جای آبادانی برای شهر به یک معضل تبدیل شده بود.
وی اظهار داشت: در شورای شهر اتفاقات خوبی افتاد و در دولت سیزدهم خدمت‌رسانی در شهر بروجرد به برکت شورا و شهرداری به اوج رسید، امروز پروژه‌های بزرگی در شهرداری فعال است و امیدواریم که بروجرد را به مقصد گردشگری تبدیل کنیم.

وی بیان کرد: شهرداری بروجرد مسیر روشنایی را طی می‌کند، البته برخی از رشد و توسعه شهرداری و شهر بروجرد نگران هستند و به‌جای کمک اقدام به سیاه‌نمایی می‌کنند.

شهردار بروجرد گفت: امروز ده‌ها پارک در بروجرد طراحی و در حال اجرا است، طرح پارک صامتیه به یکی از بهترین پارک‌های شهر بروجرد تبدیل خواهد شد.

عیدی بیرانوند افزود: پروژه جاده سلامت در مجموعه تفریحی باغ فدک به طول ۶ کیلومتر رفت و ۶ کیلومتر برگشت تا میدان عشایر اجرا خواهد شد،

وی اظهار داشت: مسیر پل تاریخی قلعه حاتم تا تپه شهدا زمینی به وسعت ۱۰۰ هکتار برای رونق گردشگری بروجرد در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/