گازرسانی به ۱۳ روستا و واحد صنعتی شهرستان چگنی

همزمان با چهارمین روز از هفته دولت،طرح گازرسانی به ۱۰ روستا و سه واحد صنعتی شهرستان چگنی،با حضور استاندار لرستان، به بهره برداری رسید.

به گزارش همای سعادت آنلاین، کرم گودرزی مدیر عامل شرکت گاز لرستان در آیین افتتاح این پروژه ها گفت: با تلاش شبانه روزی همکاران، مشاورین و پیمانکاران اجرایی، گازرسانی به ۱۰ روستا و سه واحد صنعتی شهرستان چگنی با اعتباری بالغ بر ۱۰۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی در ادامه به اهمیت توسعه متوازن زیر ساخت گازرسانی در‌استان،افزود: خوشبختانه باید بگویم با حرکت جهادی در گازرسانی به شهرستان چگنی از ابتدای سال گذشته تاکنون ۷۰ روستای این شهرستان از نعمت گاز بهره مند شده اند، بطوریکه از مجموع ۲۰۲ روستای واجد شرایط این شهرستان تعداد ۱۷۷ روستای آن به شبکه سراسری گاز متصل شده اند و عملیات اجرایی برای ۱۷روستا در حال انجام می باشد.

گودرزی ضمن تشکر از همکاران ، پیمانکاران اجرایی و مشاورین شرکت گاز استان لرستان در اجرای این پروژه ها، گفت: خدمات گازرسانی و ایجاد زیرساخت گاز برای توسعه صنعتی و رفاه مردم عزیز شهرستان چگنی وظیفه ماست و امیدواریم در ادامه روستاهای باقیمانده با تلاش مجموعه همکارانم در شرکت گاز و همیاری سایر دستگاههای اجرایی از نعمت گاز بهره مند شوند.

استاندار لرستان ضمن تشکر از تلاش و همت مدیران و کارکنان شرکت گاز استان در بهره مندی مردم از نعمت خدادادی گاز گفت : یکی از خدمات شرکت گاز در گازرسانی به روستاها ایجاد زمینه تولید و جلوگیری از مهاجرت مردم به شهرها ، حفظ محیط زیست و ایجاد رفاه بوده است که خوشبختانه این شرکت در توسعه گازرسانی روستایی عملکرد درخشانی دارد.

انتهای پیام/