گسترش همکاری‌های دوجانبه دانشگاه لرستان و بانک تجارت استان

رئیس دانشگاه لرستان در راستای گسترش همکاری‌ های دو جانبه با مدیریت شعب بانک تجارت استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، دکتر علی نظری رئیس دانشگاه لرستان، در نشست مشترک با مدیریت شعب بانک تجارت استان،گفت:از این بانک توقع می‌رود با رویکرد تقویت مسئولیت‌پذیری اجتماعی، در زمینه کمک به گسترش زیرساخت‌های دانشگاه، سرمایه‌گذاری‌های لازم را انجام دهد.

وی افزود: همچنین، تقویت و گسترش همکاری‌های دوجانبه بین دانشگاه لرستان و بانک تجارت استان براساس ارتقای خدمات بانکی به اعضای هیئت علمی، یاوران علمی (کارکنان) و دانشجویان، به گونه‌ای باشد که هم دانشگاه لرستان و هم بانک تجارت هر دو از این همکاری دوجانبه، سود ببرند.

رئیس دانشگاه لرستان ،گفت:رویکردهای علمی و کاربردی، همکاری بین بانک تجارت استان با متخصصان اقتصادی و مالی دانشگاهی (دانشکده مدیریت و اقتصاد) بایستی گسترش یابد و بانک و دانشگاه با همکاری‌های مشترک، برای رفع و کاهش مسائل و مشکلات، تلاش کنند.

نظری توضیح داد: دانشگاه لرستان در زمینه‌های مختلف دارای اعضای هیئت علمی و ظرفیت‌های توانمندی است که از این ظرفیت‌ها و توانمندی‌های علمی بایستی بهره‌گیری شود.

امین رحیمی، مدیر شعب بانک تجارت استان لرستان نیز ضمن توضیحاتی درباره انواع خدمات متنوع بانک، بیان کرد: بانک تجارت استان، این آمادگی را دارد که همکاری‌های مختلف و متنوع خود را با بخش‌های مختلف دانشگاه لرستان، گسترش دهد.

گفتنی است، در این نشست، دکتر” مسعود طاهری‌نیا” مشاور اقتصادی رئیس دانشگاه لرستان و برخی معاونان دانشگاه لرستان از جمله دکتر “محمد علیزاده”معاون پشتیبانی و توسعه و دکتر “مصطفی کرم‌پور” معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/