همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید؛

۱۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند لرستان توزیع می‌شود

مسئول بسیج دانش‌آموزی لرستان گفت:همزمان با بازگشایی مدارس،یک هزار و ۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند استان توزیع می‌شود.

به گزارش همای سعادت،عبدالسبحان حقیقی در گفتگو با «سفیرافلاک»، اظهار داشت: باتوجه به نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید، یک‌ هزار و ۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر تهیه شده که بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع می‌شود که در مجموع برای تهیه این بسته‌ها بیش از ۴۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح «مهر رحمت»، افزود: در این طرح ۱۲ عنوان برنامه ویژه بازگشایی مدارس و هفته دفاع‌مقدس در نظر گرفته شده که در قالب این برنامه، پویش‌هایی نیز برگزار می‌شود.

مسئول بسیج دانش‌آموزی لرستان تصریح کرد: در روز سوم مهر همزمان با سراسر کشور، یادواره شهدای دانش‌آموز برگزار می‌شود که در لرستان بیش از ۹۰۰ دانش‌آموز در دوران دفاع‌مقدس به شهادت رسیدند و در همین راستا یادواره‌ای برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: در راستای اجرای این برنامه نیز طرح هم‌کلاسی مهربان، یادواره لاله‌های روشن، پویش همدلی دانش‌آموزان با شهدای غزه، نواختن زنگ ایثار و مقاومت، جشن مهر رحمت مصادف با سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) از دیگر برنامه‌هایی است که طی این هفته اجرا می‌شود.

حقیقی از اجرای اردوهای پیشرفت امید خبر داد و گفت: این طرح ویژه دانش‌آموزان نخبه است که از دستاوردهای مختلف بازدید می‌کنند. سال گذشته ۱۷ هزار نفر به اردوها اعزام شدند و امسال برنامه‌ریزی شده که ۳۰ هزار نفر به این اردو اعزام شوند.

وی بیان کرد: یکی از برنامه‌هایی که همزمان با دفاع‌مقدس برگزار می‌شود، روایت‌گری دوران هشت سال دفاع‌مقدس در مدارس است که دانش‌آموزان با سبک و سیره رزمندگان، شهدا، جانبازان و آزادگان آشنا می‌شوند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی لرستان خاطرنشان کرد: در مجموع بیش از ۳۰۰ برنامه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع‌مقدس توسط بسیج دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

انتهای خبر/