۲ هزار انشعاب غیر مجاز در لرستان شناسایی شد

کرم وند گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ هزار انشعاب غیر مجاز در استان لرستان شناسایی شد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، حمید رضا کرم وند مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، با اشاره به اینکه وجود انشعاب‌های غیرمجاز، خدمات مطلوب به مردم را با مشکلاتی همچون کاهش فشار آب مواجه می کند، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون دو هزار انشعاب غیر مجاز در استان شناسایی شده و همکاری مردم در شناسایی انشعابات غیر مجاز در ارائه خدمات پایدار بسیار موثر است.

وی عنوان کرد: مصارفی از قبیل آبیاری باغ ها، زمین های کشاورزی و ساخت و ساز از جمله مصادیق انشعابات غیر مجاز هستند و متخلفین به مراجع قضایی معرفی و بر اساس قانون با آنها برخورد خواهد شد.

کرموند اظهار داشت: از مردم استان درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه استفاده غیرمجاز آب یا دستکاری لوازم و تاسیسات مربوط به شرکت آب و فاضلاب توسط افراد سودجو، مراتب را از طریق سامان ۱۲۲ به این شرکت اطلاع دهند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استانبا بیان اینکه نام و مشخصات فرد گزارش دهنده نزد این شرکت محفوظ می ماند، افزود: مشخصات افرادی که با سامانه شبانه روزی ۱۲۲ تماس می گیرند ثبت شده و مشکل تا زمان حل آن پیگیری می شود.

کرم وند گفت: با وجود اینکه تابستان سختی را در پیش رو داریم تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا بتوانیم با حداقل مشکلات تابستان را سپری نماییم.

انتهای پیام/