۳۱۳ پروژه اقتصادی و عمران روستایی در لرستان افتتاح شد

۳۱۳ پروژه اقتصادی و عمران روستایی لرستان با اعتبار ۱۸هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رییس جمهور افتتاح شد.

به گزلرش همای سعادت آنلاین، صبح امروز آیین افتتاح طرح ها و پروژه های عمرانی و اقتصادی روستایی لرستان همزمان با سایر نقاط کشور به مناسبت روز ملی” روستا و عشایر “به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رییس جمهور و استانداران سراسر کشور برگزار شد.

استاندار لرستان با اشاره به فرا رسیدن و تبریک روز “ملی روستا و عشایر” گفت: این برنامه به صورت همزمان در سراسر کشور با سخنرانی رییس جمهور آغاز و طی آن تعداد زیادی از پروژه های عمرانی و اقتصادی روستایی کشور افتتاح شد که سهم استان لرستان با اعتبار حدود ۱۸۰۰ میلیارد تومان و اشتغالزائی سه هزار و ۸۰۰ نفر از آغاز به کار دولت سیزدهم مورد بهره برداری قرار گرفت.

فرهاد زیویار خاطرنشان کرد: امروز همچنین مراسم افتتاح بند خاکی ریمله که یکی از پروژه‌های منحصر به فرد در حوضه آبخیز داری لرستان است و در زمینه مباحث مختلف تولید روستاییان و عشایر از اهمیت ویژه ای برخوردار است مورد بهره برداری قرار گرفت.

این مراسم با حضور استاندار، معاونین اقتصادی و عمرانی،تعدادی از مدیران کل حوزه استاندار، مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و با حضور مردم در روستای” تقی آباد آبستان” از توابع بخش زاغه شهرستان خرم آباد برگزار شد.

انتهای پیام/