۳۲۷ فرزند شهید و جانباز از طریق آزمون استخدامی در لرستان جذب شدند

زرینجویی گفت: ۳۲۷ فرزند شهید و جانباز بالای ۷۰ درصد از طریق آزمون استخدامی در استان لرستان جذب شدند.

به گزارش همای سعادت ،محمود زرینجویی اظهار داشت: طبق قانون بودجه و همچنین قانون جامعه ایثارگران، در راستای اشتغال و جذب فرزندان شهدا و جانبازان در دستگاه ها حتما باید سهمیه های مد نظر رعایت شود که یکی از این موارد برگزاری آزمون استخدامی بود که برگزار گردید.

وی افزود: در تیرماه آزمونی مخصوص فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد برگزار شد که ۲۴۳ نفر از شرکت کنندگان در این آزمون نمره قبولی دریافت کرده و جذب دستگاه های اجرایی استان می شوند.

مدیرکل بنیاد شهید لرستان تصریح کرد: همچنین علاوه بر این افراد، ۸۴ نفر دیگر از فرزندان شهدا و جانباز در سایر آزمونها جذب شده که در مجموع از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۲۷ نفر جذب شده و در دستگاه ها مشغول به کار می شوند.

زرینجویی با اشاره به ارائه تسهیلات اشتغالزایی عنوان کرد: از محل تسهیلات اشتغالزایی تاکنون ۳۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از صندوق اشتغالزایی بنیاد شهید برای استان در نظر گرفته شده که تاکنون هفت میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان طرح برای دریافت تسهیلات به بانکها معرفی شده اند.

وی بیان کرد: علاوه بر این تسهیلات نیز، ۳۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از طریق صندوق توسعه ملی در نظر گرفته شده که این تسهیلات برای اشتغالزایی جامعه ایثارگری، فرزندان شهدا و جانبازان پرداخت می شود.

انتهای پیام/