به مناسبت دهه فجر؛

۸ طرح عمرانی دانشگاه لرستان آماده بهره برداری است

معاون عمرانی دانشگاه لرستان گفت:هشت طرح عمرانی این دانشگاه با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال تا پایان دهه فجر بهره برداری می شود.

به گزارش همای سعادت، سعید محمدزاده روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر فاز نخست پارکینگ ساختمان مرکزی این دانشگاه با مساحت ۸۰۰ متر مربع و ظرفیت ۵۰ خودرو با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال و سالن تندرستی این دانشگاه از جمله طرح های اجرای شده می باشد.

وی اظهار داشت: سردخانه مواد غذایی این دانشگاه نیز با مساحت ۳۵ مترمربع و ظرفیت سه تن مواد غذایی با اعتبار ۶ میلیارد ریال آماده بهره برداری شده است.

معاون دانشگاه لرستان ادامه داد: همچنین طرح توسعه سلف سرویس دانشکده کشاورزی با مساحت ۱۰۰ مترمربع و اعتبار ۱۲ میلیارد ریال از طرح های قابل افتتاح است و زمین چمن دانشگاه نیز با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال و مساحت یک هزار و ۱۲۵ متر مربع در مجاورت خوابگاه پسران دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی آماده بهره برداری می باشد.

محمد زاده گفت: سالن پرورش قارچ نیز جهت اشتغالزایی و کارآفرینی با استفاده از ظرفیت دانشجویان در راستای آموزش آنها با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه آزمایشگاه تغذیه دام به عنوان تغذیه متابولیکی حیوان از دیگر طرح های قابل بهره برداری این دانشگاه است افزود: استان لرستان در حوزه پرورش گوسفند در سطح کشور در رتبه هفتم قرار دارد و تغذیه و پرواربندی دام از گرایش های رشته علوم دامی این دانشگاه است که در این راستا آزمایشگاه تغذیه جهت تهیه پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری دانشجویان با اعتبار چهار میلیارد ریال تجهیز شد.

معاون عمرانی دانشگاه لرستان اظهار داشت: با توجه به استقبال چشمگیر از پرورش و تکثیر گیاهان زینتی، آزمایشگاه کشت بافت نیز در این حوزه فعال شده است.

انتهای پیام/