توسعه خدمات اینترنتی مخابرات بر بستر آموزش و پرورش

مدیر مخابرات منطقه لرستان:،گفت:مخابرات همواره با مهیا کردن پهنای باند اینترنت همکاری مناسبی با آموزش و پرورش داشته است.

به گزارش همای سعادت ،مهندس نبی الله شمسی فر، مدیر مخابرات منطقه لرستان در جلسه ای با مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با هدف همکاری دو جانبه، ضمن تقدیر از زحمات آموزش و پرورش برای افزایش تعامل و ایجاد تحول در زیرساختهای ارتباطی و مخابراتی کلیه ادارات زیر مجموعه آموزش و پرورش استان به شبکه های فیبر نوری و باند پهن و همچنین توسعه مدارس هوشمند برای ارائه خدمات باند پهن شامل adsl و vdsl به کلیه فرهنگیان ، کارکنان و دانش آموزان اعلام آمادگی کرد.

علیرضا نخعی مدیرکل آموزش و پرورش لرستان هم ارتباطات را از مهمترین نیازهای امروز بشر دانست و گفت: شرایط فعلی آموزش در ایام کرونا که وابسته به فناوری های نوین است، فضایی جدید در حوزه آموزش ایجاد کرد.

وی اظهار داشت: درصد قابل قبولی از دانش آموزان و معلمین و مدارس به شبکه های آموزش مجازی با وجود همه محدودیتها در ایام کرنا متصل بودند و عملکرد مخابرات در این زمینه قابل تقدیر است.

نخعی به استفاده از ظرفیت های مخابرات و مهارتهای دیجیتال در آموزش و پرورش اشاره کرد و اظهار داشت: با وجود تلاش هایی که صورت گرفته ولی باز هم جای کار دارد و می توان این کارکرد را به ویژه در حوزه IT گسترش داد.

انتهای پیام/