ارایه خدمات به دو هزار و ۵۰۰ مددجو کمیته امداد لرستان

مسئول قرارگاه جهادی الکفیل گفت: در قالب اردوی جهادی الکفیل با حضور بیش از ۱۱۰ دندانپزشک و متخصص به ۲ هزار و ۵۰۰ مددجوی کمیته امداد خدمات درمانی ارائه شد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، سید امیر عبدالملکی امروز جمعه در بازدید جمعی از خبرنگاران از نحوه خدمات دهی به مددجویان کمیته امداد اظهار داشت: در این اردوی جهادی ۱۱۰ دندان پزشک و پزشک متخصص از تهران، البرز، کرمانشاه، فارس، اصفهان و لرستان توفیق خدمت رسانی به مردم را داشتند.

وی افزود: دندان پزشکی یکی از دغدغه های مردم مناطق محروم است که باتوجه به معضلات اقتصادی این گروه جهادی همزمان با عید سعید فطر به مدت پنج روز میزبان دو هزار و ۵۰۰ مددجوی کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و اقشار کم در آمد در سطح شهر خرم آباد بودند.

عبدالملکی گفت: خدمات این گروه جهادی شامل جراحی، کشیدن، پرکردن ترمیم و عصب کشی دندان بوده که افراد مدد جو از این خدمات بصورت رایگان بهره مند شدند.

وی در پایان عنوان کرد: جوانان جهادی حاضر در این گروه جهادی ثابت کردند با تمام توان به منویات رهبری لبیک می گویند و جهت خدمت به قشر محروم پای کار هستند  امیدواریم مسئولان هم از این اردوهای جهادی درس بگیرند و از خدمتگزاری به مردم دریغ نکنند تا به اوضاع اقتصادی و معیشتی مردم کمک شایانی شود.

گفتنی است، این اردوی جهادی با مشارکت و همکاری دانشگاه علوم پزشکی، استانداری و جمعیت هلال احمر استان لرستان به مدت پنج روز تا ۱۶ اردیبهشت ماه در سالن ورزشی جمعیت هلال احمر برگزار شد.

انتهای پیام/