سخنگوی شرکت نفت ایران خبر داد؛

اسامی فوت شدگان حادثه ناگوار ایستگاه نفت‌ «برداسپی» کوهدشت

سخنگو و رئیس روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران،گفت:حادثه گازگرفتگی در مرکز انتقال نفت «برداسپی» کوهدشت لرستان منجر به فوت شدن پنج نفر شد.

به گزارش همای سعادت، سید عزت‌اله میرحسینی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد:در پی وقوع این حادثه که بعدازظهر روز گذشته (شنبه، ۱۸ آذرماه) در مرکز انتقال برداسپی کوهدشت لرستان به‌وقوع پیوست بلافاصله نیروهای امدادگر، متخصصان HSE و حراست به محل حادثه اعزام شدند، اما متأسفانه شدت گازگرفتگی منجر به فوت هر پنج نفر شد.

وی افزود:فوت‌شدگان از کارکنان شرکت ارگ‌سازان ناده بودند که فعالیت لایروبی مخازن را برعهده داشتند آنان وارد مخزن ۲۰ میلیون لیتری نفت خام مرکز انتقال نفت برداسپی واقع در کوهدشت لرستان شده بودند که به‌دلیل گازگرفتگی جان باختند.

سخنگوی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ضمن ابراز همدردی با خانواده جانباختگان و تسلیت به همکاران شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت، بیان کرد:حسن لطفی، علی احمدجو، امین طالبیان، علی‌اکبر جباری و محمد احمد جو از جانباختگان این حادثه بودند.

میرحسینی تأکید کرد: موضوع حادثه از نخستین ساعات پس از اعزام گروه‌ها و متخصصان واحدهای HSE، آتش‌نشانی و حراست به منطقه در حال بررسی است و پس از بررسی‌های کارشناسان، جزییات بیشتری درباره ابعاد این حادثه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/