اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی لرستان در خصوص مرگ یک نوزاد در بیمارستان «شفا»

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در خصوص مرگ یک نوزاد در بیمارستان خصوصی «شفا» در شهر خرم‌آباد اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در خصوص مرگ یک نوزاد در بیمارستان خصوصی «شفا» خرم آباد اطلاعیه ای را صادر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

ضمنا ابراز همدردی با خانواده محترم این نوزاد به اطلاع شهروندان عزیز هم استانی و اصحاب رسانه استان میرساند؛ موضوع مرگ نوزاد در بیمارستان خصوصی «شفا» توسط مراجع قانونی مرتبط شامل دانشگاه علوم پزشکی، پزشکی قانونی و سازمان نظام پزشکی در حال پیگیری و بررسی است. با توجه به سابقه دیابت بارداری و کم کاری تیروئید مادر و همچنین عدم اجازه والدین به پزشکی قانونی برای کالبد شکافی، موضوع نیازمند بررسی تخصصی دقیق تر و کار شناسی بیشتر است که انتظار می رود با سعه صدر تا حصول نتیجه از نظرات غیر کارشناسی در محافل ، بویژه فضای مجازی خوداری گردد ، زیرا کمکی به حل مشکل نخواهد کرد.به احترام افکار عمومی و تسکین آلام والدین پس از دستیابی به کسب نتیجه قطعی،در صورت بروز هر گونه کوتاهی بطور رسما نتیجه اطلاع رسانی و با افراد مقصر مطابق قانون برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/