امروز بازدید از موزه های لرستان رایگان است

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: بازدید از موزه‌های استان امروز(چهارشنبه) ۲۸ اردیبهشت ماه رایگان است.

به گزارش همای سعادت آنلاین، سید امین قاسمی اظهار داشت:همزمان با ۲۸ اردیبهشت روز جهانی موزه و میراث فرهنگی بازدید از تمامی موزه ها و اماکن تاریخی، فرهنگی استان برای عموم رایگان خواهد بود.

وی همچنین از برگزاری ویژه ‌برنامه کودک و موزه در مجموعه تاریخی- فرهنگی قلعه فلک‌الافلاک خبر داد و افزود: علاوه بر برگزاری مسابقه نقاشی، بازدید از موزه و برگزاری کلاس آشنایی با باستان‌شناسی ویژه کودکان از دیگر برنامه‌های این جشنواره است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان عنوان کرد: این جشنواره در روز جهانی موزه و آعاز هفته میراث‌فرهنگی در مجموعه تاریخی-فرهنگی قلعه‌فلک‌الافلاک از ساعت ۱۰ الی ۱۲ و ۱۵:۳۰ الی ۱۷ برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: غنای فرهنگی و تاریخی استان لرستان ایجاب می‌کند نسبت به معرفی و شناسایی این ظرفیت مهم برای کودکان و نوجوانان بی‌تفاوت نباشیم بنابراین درصدد هستیم با استمرار این قبیل جشنواره‌های فرهنگی- هنری گامی مثبت در راستای معرفی شایسته جاذبه‌های متنوع گردشگری و تاریخی لرستان برداریم.

انتهای پیام/