امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رومشکان و فرماندهی انتظامی رومشکان

امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رومشکان و فرماندهی انتظامی رومشکان در زمینه‌های امنیت فرهنگی و هنری منعقد شد.

‍ ‍ به گزارش همای سعادت به نقل از روابط عمومی،این تفاهم نامه همکاری مشترک با موضوع استفاده از ظرفیت های فرهنگی، هنری، اجتماعی، خدماتی و انتظامی در جهت انجام طرح ها و برنامه های جامع در دفتر فرماندهی انتظامی شهرستان امضاء شد.

سرهنگ مهدی مهدوی کیا فرمانده انتظامی رومشکان در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مثبت مجموعه تحت امر خود در پی اجرایی کردن دستورات و مصوبات ستاد کرونا در شهرستان ابزار داشت: خوشبخانه مردم فهیم و انقلابی رومشکان در زمان کرونا همکاری خوب و قابل قبولی با نیروی انتظامی و همچنین اعوامل اجرایی دولت در رعایت پروتکل های بهداشتی داشته اند.

وی افزود :نیروی انتظامی شهرستان رومشکان در راستای سلامتی مردم و جامعه ورود ۱۰۰ درصدی به مراسم های عروسی در زمان کرونا داشته و اقدامات لازم با هماهنگی دستگاه قضایی شهرستان در اینخصوص ازجمله ( تذکر، تعهد کتبی و یا توقیف تجهیزات اکیپ های موسیقی) داشته است.

سرهنگ مهدوی کیا ضمن تشکر از عملکرد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رومشکان گفت: در این روزهای سخت کرونایی همه دستگاه های نظامی، امنیتی، اجرایی و فرهنگی باید دست در دست هم تلاش کرده تا به هدف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برسیم.

فرمانده نیروی انتظامی رومشکان یادآور شد با ایجاد زیر ساخت فرهنگی در این شهرستان تازه تاسیس می توان خیلی از مشکلات امروزی را حل کرد و نیروی انتظامی بعنوان بازوی اجرایی همه دستگاه ها بخصوص حوزه فرهنگ و هنر آماده خدمت و همکاری می باشد.

در ادامه این جلسه کیانوش سوری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رومشکان ضمن عرض خسته نباشد و خداقوت به فرماندهی نیروی انتظامی رومشکان و سایر همکاران در سطح شهرستان گفت: سبز پوشان نیروی انتظامی حافظان و پاسداران امنیت و طلایه داران انضباط و عدالت هستند.

وی افزود خوشبختانه امروز کسی فرماندهی نیروی انتظامی رومشکان عهده دار است که با وجود همه کمبودها، با همتی والا و از سر دلسوزی و با روحیه ای انقلابی و جهادی و با بکارگیری کارکنان خدوم خود از همه ظرفیت ها و قابلیت ها در تمامی صحنه های نظم و امنیت شهرستان حضور داشته و با تلاشی مضاعف، محیطی امن برای مردم رومشکان ایجاد کرده که ما به نوبه خود از خدمات نیروی انتظامی بخصوص حمایت از دستگاه ها و چهره های فرهنگی هنری و همچنین همکاری با ستاد اطلاع رسانی کرونا و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی که عملکرد قابل قبول و قابل دفاعی داشته تقدیر و تشکر میشود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رومشکان تاکید کرد امیدواریم با امضای این تفاهم نامه همکاری بین این اداره و نیروی انتظامی رومشکان همکاری ما بیش از پیش گسترش پیدا کرده و ما بتوانیم از ظرفیت برادران مان در نیروی انتظامی در پیشبرد اهداف مقدس نظام بخصوص در حوزه فرهنگ و هنر بهره کافی را ببریم.

سوری در ادامه ابراز داشت: این تفاهم نامه به منظور ایجاد فضای تعامل و همکاری بیشتر با نیروی انتظامی در زمینه پیشگیری و بروز آسیب های اجتماعی در سطح شهرستان رومشکان، افزایش احساس امنیت در جامعه، ترویج و ارتقاء فرهنگ عمومی، بهره مندی از چهره‌های فرهنگی و هنری در رومشکان، ارتقاء اعتماد عمومی در جامعه با بهره گیری از ظرفیت های موجود فرهنگی و هنری در شهرستان رومشکان ، ایجاد روحیه نشاط و امیدواری در نوجوانان و جوانان با اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و قرآنی از اهداف مشترک این تفاهم نامه می باشد.

وی در پایان یادآور شد به امید خداوند متعال هم افزایی، مشارکت و همکاری بین نیروی انتظامی رومشکان با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رومشکان امنیت فرهنگی برای اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در این شهرستان در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/