انعقاد ۲ قرارداد با موضوع گیاهان دارویی در جهاد دانشگاهی لرستان

سرپرست جهاددانشگاهی لرستان از انعقاد دو قرارداد در حوزه تولید گیاهان دارویی در این واحد خبر داد.

به گزارش همای سعادت، پفرهاد فرامرزیان،در جمع خبرنگاران با اشاره به قابلیت‌های علمی و تحقیقاتی جهاد دانشگاهی در حوزه گیاهان دارویی این واحد،اظهار داشت:پس از حل مشکلات و تقویت مرکز تحقیقات و فناوری گیاهان دارویی این واحد واقع در بام لرستان،دو قرارداد در حوزه تولید گیاهان دارویی منعقد شد.

وی با اشاره به این قراردادهای منعقد شده در جهاد دانشگاهی لرستان، افزود:در قالب یک قرارداد قرار است ۱۱۰ هزار قلمه گلدانی گل‌محمدی برای سازمان جهاد کشاورزی کرستان توسط جهاد دانشگاهی استان تولید شود.

فرامرزیان اضافه کرد:همچنین در قالب قراردادی دیگر ۵۳ هزار قلمه گلدانی گل‌محمدی برای سازمان جهاد کشاورزی گیلان تولید خواهد شد.

سرپرست جهاددانشگاهی لرستان با بیان اینکه این قراردادها توسط معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی لرستان منعقد شده ارزش این قراردادها را که در حوزه تولید گیاهان دارویی بوده یک میلیارد و ۲۳۳ میلیون تومان اعلام کرد.

فرامرزیان افزود:تلاش در جهت برندسازی و معرفی محصولات مرکز تحقیقات و فناوری گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی لرستان از اولویت‌های کاری این واحد است.

سرپرست جهاددانشگاهی لرستان در پایان گفت:این واحد آماده عقد قرارداد تولید انواع نشاء و قلمه انواع گیاهان دارویی با ارگان‌های دولتی و خصوصی در داخل و خارج استان است.

انتهای پیام/