ایجاد بیش از ۱۷۰۰ فرصت شغلی برای معلولین لرستان

مدیرکل بهزیستی لرستان ،گفت: تاکنون ۱۷۶۸ فرصت شغلی برای معلولین استان ایجاد و ۵۹ میلیارد تومان تسهیلات از بانک عامل برای این موضوع در نظر گرفته شد که از محل تبصره ۱۶ همه این اعتبارات هزینه شده است.

به گزارش همای سعادت به نقل از ایسنا ،دکتر کرم یاری اظهار کرد: بهزیستی توانسته در سراسر کشور ۲۴۹۷ مرکز مثبت زندگی در محلات و روستاهای مختلف کشور ایجاد کرده است.

وی اضافه کرد: برای تکریم ارباب رجوع و با توجه به تردد معلولین سازمان بهزیستی تدابیری اندیشید که در محل زندگی مددجویان ارائه خدمات دهد که در این راستا مراکز مثبت زندگی ایجاد شدند.

مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: اکثر این مراکز ایجاد شدند و به ارائه خدمات می‌پردازند که بازدید از منازل معلولین و مددکاری یکی از برنامه‌های این مراکز است.

یاری بیان کرد: پالایش پرونده‌ها، احیای مددکاری و ارائه آموزش‌های لازم از جمله برنامه‌های سازمان بهزیستی استان بوده که در بستر مراکز مثبت زندگی این پرونده‌ها پایش شدند.

وی اظهار کرد: پایگاه‌ها و مرکز مثبت زندگی برای تمام مددجویان در نظر گرفته شده است و هر خانوار می‌داند با کد شناسایی به کدام مرکز مراجعه کند.

مدیرکل بهزیستی لرستان در خصوص ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی عنوان کرد: سهمیه‌ای که برای لرستان در نظر گرفته شده بود ایجاد اشتغال ۱۵۹۰ بوده است.

یاری تصریح کرد: این درحالیست که تاکنون ۱۷۶۸ فرصت شغلی برای معلولین استان ایجاد و ۵۹ میلیارد تومان تسهیلات از بانک عامل برای این موضوع در نظر گرفته شد که از محل تبصره ۱۶ همه این اعتبارات هزینه شده است.

انتهای پیام/