«بوت‌کمپ» ویژه کودکان و نوجوانان در لرستان برگزار می شود

رئیس پارک علم و فناوری لرستان از برگزاری «بوت‌ کمپ» ویژه کودکان و نوجوانان استان خبر داد.

به گزارش همای سعادت آنلاین،فرهاد نامداری امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت:با همکاری پارک علم و فناوری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان،«بوت‌کمپ های»آموزشی فناوری برای کودکان و نوجوانان استان برگزار خواهد شد.

وی افزود:برای بررسی راهکارهای همکاری مشترک در راستای توسعه و تقویت خلاقیت کودکان و نوجوانان و اجرای طرح‌های مشترک برای ارتقای فرهنگ کارآفرینی دانش‌بنیان،جلسه مشترک بین پارک علم و فناوری لرستان و مدیریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

رئیس پارک علم و فناوری لرستان،گفت:در کشور ما،کارآفرینی فناورانه کلید توسعه فناوری و اقتصاد است و این مهم از مسیر فرهنگ‌سازی در سنین پایین و آشناسازی کودکان با محیط کسب‌وکارهای فناورانه و برگزاری رویدادهای متناسب با نیاز کودکان و نوجوانان هموار می‌شود.

وی با بیان اینکه پارک علم و فناوری لرستان به دنبال توسعه خدمات تحقیقاتی،مطالعاتی و استفاده حداکثر از پتانسیل‌های موجود فی‌مابین است،افزود:ایجاد ارتباط مؤثر بین پارک و کانون و همکاری در اجرای رویدادهای فناور محوری که درعین‌حال برای کودکان جذاب باشد، می‌تواند فرهنگ ایجاد فناوری در استان را تقویت کند.

محمدجواد محمدی،مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان نیز اظهار کرد: ازآنجایی‌که کودکان سرمایه آینده کشور هستند، باید بیشتر از قبل موردتوجه قرار گیرند و با شروع همکاری با پارک علم و فناوری لرستان می‌توانیم کودکان را با فضای کار واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک آشنا کنیم.

وی با بیان اینکه رویکرد پارک علم و فناوری، فناور محور است، افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از مراکز مهم و تأثیرگذار در جامعه و به‌خصوص در تربیت مناسب نسل آینده است، بنابراین پارک و کانون می‌توانند متناسب با نیاز روز کودکان و نوجوانان، فصل جدیدی از برگزاری رویدادهای را آغاز کنند.

انتهای پیام/